Wednesday, December 8, 2010

layaannn jerk~hikk~

salam..
skang habeh dahh satu sem aku gigeh ke kelas master akuu...ya robbanaa...penatnyerkk aku raserrr!baaaru satu sem nehhh!aku raserrr cam da betaun aku amek mase nak teruskan..maybe sebab aku tak beria kot nak study lagi.///ala2 tepaksee gtewww...taappi x la cam x redhooo kannn..(ehhh,canee ntahh ayat aku neh!)ekceli aku sambung master neh bukan sebab apee,yerla tuntutan keje aku...nak tanak kne sambung...dari tak minat tuhh,aderla skang minat ckit2....but!sume neh depend pader lecturer yang aja aku la kannn...dapat nyeee lecturer yang cam 8&%$*&^ tuhh!!hangen la aku kann!alhamdulilah,aku dapat yang ok gak la sem nehh...cumee beselaa....dalam ramai2 tuh ader gak yang unpredictable ,x leh gakkk aku nak kipas lebey2 kann...hikkk~daa leee..malas nak citee...

aku cite neh bukan apee...sok neh rizap aku kua...maaatila akuuu!sumpah mase pekse aku mmg x leh jawab...bapak punyee soklan tahp vavi kne asid!sah menggelupur aku nak jawab!pandang kiri kanan,kawan 2 aku pon lebey kuang akuu...tapi tahap gelupur doang x macam akuu!aku laagi juara!!!eeeeeeee./..camne ntahh!nehh kalo aku kne repeat pon aku redho neh....bukan aku nak doa tauuu...tapi dah itu tahap usahe akuu,tuh yang akuu mmg menyerah naseb...bukan aku x stadi...(walopon hakikatnyee macam haktuiii punye stadi) tapii tulaaaa....mmg cam haremm la soklannn...nm jerk open book exam..tapiii pirrahhh!!!!mmg aku agak dah!kalo aku koyak selai2 pon buku aku tuh,sahh!mmg aku x jupee punyeee..muahahahaha...aku neh kannn..hahaha..nak cite satu benda...punyeee cerdikkk tak cerdik nyerk aku...betapa bijak bestarinyer aku neh,aku bleh fail dalam test!bukan nak bangga wehhh...(ayat cam cemerlang hebeh)..tapi nehla hakikatnyeee...selame aku blajoo dploma degree dlu,x penah aku fail even test wehh...(mase skolah toksah katelaa..add math esp..muahahahah)...bile master neh...test master aku leh dapat 2/100...geli hati wehhh...x nanges plk akuu!mn taknyeee...tatau la sapee ytang wengg,aku ke lecturer tuhh..tapi tulaaa hakikatnyeee...most of the class sumee below 10 /100...tapi aku paling hine laa~muahahahahahaa...eeeeeeeee!!!camne ntahhh...aku cam boleh jawab mase test tuhh..beria gak aku jawab campai putuslaa dakwat pen aku...tapi tu jerkkk aku dapat...herm..nak wat camnee.....bak katee para akademikkk(hikhikhik)...jawapan rakyat2 dalam kelas aku neh temasuklah aku yang mulia neh jawapannyerkkk x capai piawaian seoarang master katernyeeee!aiyoooooooooooooooooooo....aku pakai pen careraaa okehhh!(kaitan??/)

hermm..gtulahhh kekdahnyeee nokkk nostalgia idopp akuu yang cemerlang gemilang tebilang...camne ponnn...aku paham..mmg kne berusahe g..aku raser aku cam tekejut lagi kot...cam perasaan esaited sambung master tuh cam terserlah la sangat kannn!hikhikhik!

hailahhh labooooooooo...ntah camnee ntahhh rizap aku neh!!!doakan aku eh!

No comments:

Post a Comment