Monday, November 30, 2009

aku yang bosannn!!!!

salam~
huh~gini ler wehh haku kalo cuti da lamer2 neh....biler x cuti,keje x renti2 mulala..nanges2 nak cuti...biler da cuti...nahh!!hamek koo....mulala raser nak meroyan dok ghumah lamer2.....maser awai2 sampai umah dlu...aku dilayan bak puteri istana kayangan...
"kaklong nak makan haper???habaq jaaaa...mak masakkan..."tulahhh ayat mak aku...beruntunggnyerrr aku dapat mak camnehhh....ape aku nak makan???dia masakkk sumerr...betapa malangnyerrr mak aku dapat anak cam haku....hikhhikhik...sebab aper aku kater malang???haaa..check it out~yeahhh~

1.bangon pagi kalo x tepacak jam tuh kat kol 10,jangan harap aku nak bukak mater...walo da tejage sbb g membuang(pekara wajib haku pepagi buter)...aku buat2 pejam mater gok..ngeh3..

2.da bangon tuh... jangan harap nak mandi...dengan baju kelawor,,haku g merewang2 kat dapor..bukak tudung saji..kot2 ader nasiklemak kerrr...roti canai kerr...(slalunyerrr mmg aderla kannn)ngeh3...

3.melantak jap sambil tengok tb...pepagi kann...siaran tb pun tah pape jerkkk..ader estero ponn..merapu jer banyak...tapi layannn gak la kannn...jadila labu...last2 GENG BAS SEKOLAH laaa jadik santapan siaran tb ku pepagi buter tuhhh..

4.pastu mandi lagi...dudk lagik atas sopa empok ghumah haku nehh~sambil berangan2...(mak haku punyer keletung keletang kat dapor dok masak...akuuu?????kadang2 tuhh g gak laa jengok2 jerrrr..wat sedapkan hati...hikhikhik...

5...haaaa...benda neh paling x bley blaaaa..last2 da x wat pape tuhh...aperlagikkk...bukak lappy,layanla pessbukkk!!!!tu jerlahhh keje haku wehhh...

>>>>>>nak kater aku sidai kain....kadang2 gaklaaa...

>>>>>>nak kater aku kutip kaen???mmg mak haku punyer tugas...(pasai sampai da rentung kaen tuhhh pon haku x angkat)ngeh3...

>>>>>>nak kater haku sapu gumah???adek haku yang bongsu wat....mmg aku sajer latih dia kecik2 jadik rajin....(ngeh3..padahal alasannnnnnnnn)hikhkhik...

aiiiii....siannn kan mak haku dapat anak cam haku nehhh~alaaaa...tapi x perla kannn..bukan slalu haku balik ghumahhh..sekali skala tuhhh aku tolonnggg....kacau2 lauk kat dapor..hekehekh...
bukan aper wehhhh....mmg mak aku xbagi aku dok kat dapor....dia siann agaknyerrrr....so...dia x penah marah hakuu yang pemalas yang amat nehhh~sayannggnyerrr aku kat mak akuuu~!!!!!!!

huh~tapi tu awai2 balik ghumah dlu....skang aku rajin dahhhh...baju x sempat penoh dalam mesin haku pusing dahhhh....baju x sempat kering kat ampaiann,,aku kutip dahh...upsssss....(itu idoklerr) ngeh3...hehee..aku nehh bukanlaa pemalas u'olls...tapi tulaaaa...biler da skali skala balik ghumah tuhh..mulala mengada aka gediksss kannn...hehehe...alaaaa..ngan mak seniri gak kannn...heheheheh...pape ponn THANKS MOTHER!!!!!!!!!! hhehehehe.....lurve uu!!!!mmuahhhh!!!

No comments:

Post a Comment