Saturday, July 17, 2010

saye penat!

salam...
uwwwaaa!nak nanges raserr!!!(awai2 nanges teros hokeh!)...aku penat sangat wehh...ngan keje,ngan sambung blaja lagik....aku raser cam nak quit jerk salah satu...aku tataulaa aku neh leh hendel ker tak...ari weekdays aku keje bagai nak matiiii rak!then abeh keje terus shiungg balik shah alam utk stadi...huh!sementara nak bese ngan kehidupan cenggini aku raser lehhh tepusing bijik mata aku...penat keje x abeh lagik terus balik nak blaja...mmg laaaa..kalo ikotkann,ramai jeerk sambung blaja cam aku nehh..ok jerk doang...memuleee jerk hazab cam aku neh...cumee aku neh...maybe sementara nak bese kannn...tu yang akuu raser seksa bebenor...nak benti keje n wat full time stadi, cam sayang plak..yerlaaa..skang keje da la susah kannn,lagik2 nak enter uitm nehh...bukan senang..aku yang da dapat peluang neh aku raser better aku eprisyet sume neh kannn...gteww!!

huh!betapa aku exhausted nyerk aku raser sampai kekadang aku raser nak korek idong pon x sempat hokehhh!betoiii weehhhh!aku keje darik pagi sampai laaaa ke tengah malam...balik2 mmg kedebung tdooo!!!!ntah mase bilee aku nak bace buku,wat esemen...matiiiilaaaaa idop akuuu!!aku yang pilih jalan neh kann...naseb aku tak kawen lagikkk!kaloo takk camner ntah komitmen aku!mau tdooo sambil tesungkor hagaknyerkk!aku raser saat neh cam aku nak nanges kuat2 jerk kat mak ayah aku~aku penattttttttttttt!!!!!!!!!k lahhh...sambung wat keje skolaaaa...hukhkhuk~

3 comments:

  1. sabar dila...aku yakin ko boleh.....mula2 mmg rasa gitu, lama2 nnt ok lah....

    ReplyDelete
  2. berakit rakit ke hulu
    berenang renang ke tepian
    bersakit sakit dahulu
    bersenang senang kemudian

    ReplyDelete
  3. gambatte dilla-chan.. ala, sambil2 study tu leh je korek idung.. hahahahahaha..

    ReplyDelete