Saturday, June 9, 2012

Besttt bangatttt jadikkk ishtriii~~~ngihngihngihhh

salam~~
wokeywokeywokeyyyyahhhhh~~~sepeti dan janji tadikk kann...nak citelaaa n cekidawt2 ckit pasal hari kawen aku nihh...waaaaloponnn da penganten lamee kannn...ehh..tapi raszer cam slamanya hot2 new2 jerkk..awww~~hihihi...ookeh...citer ckit pasal hari kawen aku...aku nikah jumaat pas magrib kononnyeee..last2 draggggg sampailah nak isyak...paknchek wan aku dah kebas2 kaki depan tok kadi tuh..aku nikah kat rumah..so..debornyee tuh lain ckit...bukan apee..kalo kat masjid nihh,bile ramai2 hilang ckit gugopkann..nih dengan kemra dok sliap sliap2 ala2 kat grammy award dah aku ghaser..mmg dupdap lah haku!!dalam hatii..janganlahh tetibe laki nih nak lapas 2,3 kali akadnyeee..dala dengan hujan lebat yang hamat...ya allah..tuhan je tau betapa risonyee aku..okeh..then tepat kol 9,...dengan sekali lapas,alhamdulilah..aku pon slamat jadi maknchek orang...bejurai ayor mate akuuu...x kire mekap hape dahhh aku mase tuhh...nak2 mase bab mintak izin mak ayah,ya allahhh...aku tak peduli orang kiri kanan dah...bejujur2 ayor matee...






tengokkk mukee pakhincek wan aku nih...mukee tahan kaki kebas..hahahaha...lame gilee kot khutbah nyeee...nak kaver kacak lagikkk...kikhkihkih..mase nih tengok ya allah...kacak jugak laki aku...yelah bile dah tengok dia dalam baju melayu nikah camni kann...makin jatuh cintee rasernyeee...muahahahaha...then dah settle tuh ,aderlaa salam menyalam,sesi becucor ayor mate..lengkap laa sume...ok lahh...jom cekidawt2 gambo lain2...zasssssss!
                               mak n mak mentua~kamceng nihhh!!!!sayang mak2 sumeee!!;)
 dengan mak,ayah n adik....adek2 yang hero nyee ntah ke mane ntah...susah benor nak tangkap gambo...sayang mak ayah~~~rinduunyeee dorang;(
 my new family!!bestttt family mentua sempi kamceng camnihh!!bley buat geng!hahahaha
 sume sedara mara belah mak kat penang...tq for coming!;)
 hantaran untuk pihak laki..aku senang...tempah kedai jee..x kose nak buat2 senirikk..padahal x reti,,muahahahah
 hantaran dari pakhencek wan!!!mak mentua buat senirik hokehh spesel utk menantu cam hantu nih!hahahaha...kelazzz!
                                                    mak ayah kandung n mak ayah mentua...
 sedey plak mase nih...mak mentua menanges sunggoh...yelah anak bujang dah ader bini..hahahaha
                                                               pelamin anganku menjadikk...;)
mekaseh sayang ku nor izwan for this surprise!!!!pandai berahsiyee kann!!hikhikhik...
okehlahhh...cukop dah pasai nikah2 nihh..nati sambong lagik pasai sanding plak ekk!!!!(padahal citee lapok nihhh~~sabo jelahh kome ekk~~~tataaa titiiiii tutuuuuu~~~

No comments:

Post a Comment