Monday, September 6, 2010

huh~duwet~duwet~

salam..
haishhhh..bileee rayee neh,tak yah cakapla kot pasai duwet..(silee jangan mengeloh,x bekk..ngeh3)...lajooooo camm air matee aku jehhh duwet neh ngalir kannn..tapi tulaa..setaun sekali kannn..(kate aku!)akuuu raserrr gaji hakuuu nehhh,hadoilaaaaa....paras nyawa2 ikan da neh,..bukan ikan da kot,da paras bruang kne sembelih!huh!

cakap pasai gaji,watt sakit jiwa aku jerk...nak jerkkk aku maki2 maklok2 telibat dalam poses gaji neh tauuu..(haippp!!x bekk),,,bukan apeeee...kesiannn la kat aku n golongan seumpama aku neh!da la gaji aku kne potong sebabnyee aku register lambat arituu!!!hoiiii..bukan aku sajer2 lambat nak daftanyerkk..da aku ader hal pasal master akuu..pejadahnyekkk nak potong gaji aku kannn!(dahh..malas citee neh,hati aku hancor luloh!)pelikk la kann manusia nehh..bileee time aku neh kje nak mati x hengat ,x der plakkk doang kireee keje lebey mase ker hapeeee..tapii bileee doang nmpak salah haku ckitttttttttttttt jerkkk,habehhh sumee doang korek sampai dalam..eeeee!!ntah mn ntahhh..tu yang kekadang wat aku nek fedap tuh!neh smpai ker hari neh gaji aku yang bulan 8 x masok2 lagi...oang len da habeh gunee dahhh...da nak raye2 nneh..paham2 la kannnn...nak gune duwet itu ini..geramm tol aku raserrr!!!!nek tebal cam kulit tenggiling dahhh aku raser muke aku neh dok mintak duwet mak ayah aku..bongokkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!eeeeee!!hilang saba akuuu!

mmg tepakse limit bajet gileee aku raser tawon neh...x der dah beria aku nak soping segale bagai..yang penting utk mak ayah n adik2 aku jerk....aku bantai aper2 yang ader jerkk...(mulia tak hati akuuu???hakahakaha)..x laaaa....siyess wehh..aku cam x beria sangat kot rayer tawon neh...sebabnyeeekk memkirkan duwet...muahahahahaa (gileee sipat kefemilian tak haku??/hekehekeh)..

duwet raye??/huh~mmg aku kne kurangkan la kot amountnyerk yerk...hehehe..ampon!anak2 sedara aku pon makin betambah ahlinyerkk...pehtuu yang sedia ada neh,x kan kasik setakat seploh hengget kann,kalo da besor panjang tuhhh...kang ader kater dalam hati kang(kaloo dalam hati!) " ek elehh kak shila neh(aku la tuh!)...seploh hengget jerkkk!katee keje pensyarah~" cetttttt!!!!hengat gaji haku doplohpat ribann kot~herrmmm....kne amek kireee sumee tuhhh..huh!!!!!!(mengeloh lagik~)

adoyaii...baru aku tauu seksanyaa carik duwet neh ekk esp time2 raye cenggini..neh blom aku beranak pinak g..kang dengan baju anak,pampers rayernyeee,mmg aku kasik pakai kaen batek jerk kot ptong kecik2 wat pampers../hakahakaha..gileee kejamm!yerlaaa weiii...dolu2,maser kecik2,mudee remaje lagik,sukee2 hati jerk kann nak itu ini,mintak mak ayah...bajoo rayee tak cukop doplohpat pasang,muleelaaa aku pasang muncong namblas kilometer..bleh wat ikat ekor lemboo..hentak2 kaki kat supemaket nak beli kasot ader lampuu liplapliplap..x dernyerkkk maser tuuhh pkir ntah apee mak ayah aku begadai begolok nak tunaikan hasrat nafsu gileee anaknyerkk neh...siannn doangg..skang bilee carikk duwet senirikk,barulaaa aku tau hazabnyerkkk!(mode cedey + teharu)...uwaaaaaa!!pilunyerkk wehh aku raserrr tetibee weh!

hermmm..ntahlaaaa..macam2 dalam otak aku skang..harapn aku skangg,cepat2la weiiiiiiiiii masok gajiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!jangan sampai akuuu g pukui gendang cine mati depan opis oang wat gaji kang!mmg aku melompat wat joget silambam kat ctuuuu hoiiiiii!

No comments:

Post a Comment