Wednesday, September 15, 2010

rayoooooo~

salam..
samat ari rayeee sumee...lambat ckit menghapdet pasal rayee neh~ntah hapee yang aku bizinyer ntah...rayer rituuu alhamdulilah bejalann ngan lancarnyee...aku bejayee period buat kali kedua nyee bulan tuhh~tahniah!untuk kali da ke bape ntah,mmg aku x dapat semayang raye lagik~paling aku 'vangga' skalik taun neh aku paling banyak tinggal pose...eeeeeeeeeee~camne ntah aku nak ekspresikan perasaan jiwa raga aku neh~aku neh verangan2 laa kot pose ptaun neh tinggal pat hari jerk...last2 hamek khauuu!!!!4 5 hari b4 rayee periyed lagikkk~aiiyoooooooo~nek pitam aku seketikaaaa bile tingat nak kne gantii banyaknyee x hengat~ok...stop pasal periyed~*bosan*

raya kali neh mmg bejalan sakan akuu...meronggeng sane cni akuu pusing sampai ke kedah...tapi aku amat x gembira (tersusun x bahse aku~muahahahah)sebab musababnyerkkk~yeeeeeee!!duit~itu aderlah amat betoi~maklomlaaaaaa tangan 'menerima' aku neh da tak berfungsi kannn...makanyaa...tangan 'memberi' aku nehh begiat ektif!phewwww*pengsan*!!

k lahhh..tetibee takde mud nak hapdet~kejii kan prangai..muahahahahaha..lantak ar~tetibee ader musibat mn ntahh muncol dalam idop akuu skang neh~tu lagik menarik pehatian aku~ngeh3..k...tataaaa sumeeeee~ngeh3

*nati aku hapdet gambo rayee kehh~*

No comments:

Post a Comment