Friday, April 9, 2010

are u stripe or polka dots????????

ingat seprais habeh la nehhhh bajet2 wat muker sparoh2...blaaaaaaa....hekehekeh....

salam...
ellloo kowanggg...arituu(last week kot)..fakulti akuu ader wat dinner...n the theme is...polka dots or stripes....adoiiiiiii...biler memuler aku dapat tauuu neh ler temanyerr nak meninggal raser!!!giler khauuuu???aper aku nak pakai???apron aku belang2 adoorlaaaa....kang aku tak g kangg..kecik plak ati student akuuu..n aper plak kann kater pensyarah lennn...aku neh da ler penyarah bawu kannnn..kang wat prangai cam anak jin kanggg...aku kne santau ngan pengarah kampus plakkk...ngeh3... student2 akuu mn ntahhh yang memandai cerdik bijaksana wat tema gini~wat laaaaaaa gempak ckittt kannn..eccececeeeeee...cakap jerk pandai ko neh cik dila oiiiii!!!!cbe ko ciptaa tengokkkkk~laaaaaaaagii *keji*...ngeeee~


yerrrrrrr...ini sumer akuuuu.....ader gayerrr luper diri takkk????begayer tak hengat~lalalalaal...lantakkkkkkk~neh nmnyerr OVERRR!!hakahkahak...

akuuu n kekasih dot dot dot......lalalaalalalal (ampunnnn incikk wannnn) yaAllahhh...patotkahhh aku mengalonkan lagooo opera cina skangg?????????

ekceli dinner nehh anjuran student2 hoteliers khas cam utk raikan student2 hotel last semester..sooo...saper yang brangan nak abeh blajo da tuhhh...leh la feeling2 red carpet u'oll...temasuk para pensyarahnyerkkk...uwwwwwww...ituu sudeh tentuuuu~hakahakaaha...dolu2...time aku student mmg ader dahh diner2 gini~sooooo...maser dokkk kat table VIP tu kannn..sebak gak aku raserrrr(tetibeeee nehh)~gtewwwwww...yerlaaa u'oll..dulu aku dok kat bawah as a STUDENT...n now!!!as a LEKCERER~huhuhu...gtuuuu..tetaaaappp nak di BOLD kannnn......*kejiiiiiiiiiiiiiii*~mn x sebakk..mende diner nehhh tetaaaaappp kat dewan yang samer,lampu yang samer,skirting yang samer..sumerla samerrrrrr...cumer tuhh almost 5 years ago laaaa...uwwaaaa.cedeyyyy~cepat tol maser belari2 kannnn~choi!!!choi!!!choii!!!aper nak imbas2 plak nehhhhh~kiter nak eppi2 jerk okeiii~wink~

soooo...akuuu ponn g la diner tuhhh ngan ditemani kekaseh gelap kuuu(gtuuuuu!!)..si faizal nehhh~naseb la ader diaaaa..aku mmg takder kawan daaaaa...mostly lekcerer len x datang coz doang ader kelas master kat shah alam~sooooo...feeling2 bredpit n enjelina joli laaa akuuu atas red carpet ngan si faizal~hekehekeh...maliuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~(panggggg!!!!!!tampa namblas dasss tanpa belas kasehan....blehhh??????????)ok lahhhh...cekidaut poto2 kamiiii~


aku n student2 kuuuuu~luper diri doang nehh kalo dapat begamboooo~(samer jerkk ngan cekgunyerkkk)pengsannnnnnnnn......

sosaner dalam dewannn~

seeeee!!!!!!student2 zaman skangggg!!!!!!akuu nehh nmpak mundor habehhhh~doanggg lagi OVERRR!!!!! lagenda ROCK mn ntahhhh~hahahahaha..sabooojerlaaaaaa...



kamilaaaaa wargaa pendidik uitm~awwwwwww...

akuuuu???????????TETAPPPPPPPPPPPPP luper diri~hakahakah..ahh!!!lantakkkk!!!seeeeee!!!betappa polka dottttnyerkk akuuuu~eeeeeee!!camnerr ntahhh aku lehhh tejebakk pakai cengginiiii~tobatlaaaaaa

hakikatnyerkk..harituuuu melangkahhhnyerk aku turon kete ALTIS si faizal...aku cam nak patah balik raser~sumpah aku nyesal pakai cenggini~nek lembik kaki akuuuu....tengok plakk lekcerer lenn lekkk jerkkkk~akuuu!!!oll auttt habehhhh~cinnabenggg betoiii~maser muler 2 aku jalan masok dewann...harraaammm sekor pon tak tegor akuuu...student2 aku hengat si faizal bawk pompuan mn ntahhh~pas doang dengor sore lunak merdu akuuuu~bawuulaaa telompat2 student2 aku nehhh tegor akuuu~eeeeee!!nak jerkk aku makiii2 sayang~saborjerlaaaaaaa...tu blomm aku pakai cam rozita cekwan lagikkk..eh,........



1 comment:

  1. pehhhh.. cun gile.. nih kalo pegi anugerah bintang fofular mcm ni maunye menanges scha alyahya tgk nih.. vogue itu pntg, pedulikan org len.. seploh bintang utk anda.. huuuuu

    ReplyDelete