Saturday, April 10, 2010

kawen

salam...
uhhhhhh....bosannyerrr wikenn akuuuuuuuu...bosan bosan bosan nak mati aku kat cni....tatau da aku nak ronda mn kat dungun nehh...aku raser minyak kete x sempat luak ponn aku da abeh pusing dahhhh~hadoiilllaaaaaaaaaaa...kalo kat shah alam tuuuuu..ader gak la kannn modal akuu nak merendek,bejimba bagai....paling kejiiiii skaliii dokk kat pkns ponn ader gak benda akuu nak buat~dungun nehhhh??????modalnyerrrr aku beguling2 begolek dari pintu masok sampaiiiiiilaaaaaa pintu daporrr umahhh...haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~(cukop panjang keluhan akuuu>???okk...stopppp..) tetibeeee kannn sedang aku beguling2 tuuuu..mak aku tepon...hermmm..mak aku mmg x sah sehari x teponn..paling lamer 3 harilaaaaa..tu ponnnnn akuu naik gelisah gakkk..yerlaaa.da selalu kne tepon kannn...anak mak????????///auuuuuuu~aku mmg agak close ngan femili,sooo...anything happen on that day,aku mestii ripot..bawulaaaa aku senang hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~ngeeeeee

amacam???ader ghoperrrr oang senang hatii????bluekkkkk,sumpah gediksss okehhh~lalalala..ngeeee

mak aku kalo tepon mmg takder modal lain.....mulerlaaaaa dia bukak citeee anak jiran ttuu kawen...anak oang juai pelam menikah..anak oang juai air soya betunang]...haihhhh~akuu kalo mak aku da muler juai2 pantunn gtuu..aku siap sedia dahhh...pasnehhh kompom2 turn aku kne bidas plakk.soklan wajib dia akan tanyer...ehhh...tapiiikannn mak aku neh dia x tanyer terusss...dia cuber bepantun2 ngan akuuu,begurindam bagai dluuuu...cth camniii.....

"ishhh....kaklong umo 24 kan la neee(padahal da tauu nehhh)...ishhhh...sattt ja nooo...(siler bace dalam bahse kebangsaan penang sebab tuh bahse bunda kuuuu...)..mak dok rasa cam kecikkk ja lagiiiii(kecikk haperrrnyerrrrrr...gedabakkk ya robbi da nehhh)...tapii tulaaaaa...kira kaklong nehh lambat la jugak noo...kalo mak dluuu..dapat 2 anak dua dahh..(whattaaaaa?????)ishhhh..best jugak noooo dapat menantuuuu...(sudddaaahhhhhhh~..larikkkkkkkkkk~)

ececeeeeeeeeee.....nehlaaa mak akuu ngan cucunyerkkk..eh,(anak aku,gtuuuu!!)~(feeling2 la u'oll....hekeheekhe)

haaaaaaa...gtu la mak akuuuu....ckit2 dia dok tunjuk hint betapaaaa dia nak nyerrla aku neh kawenn...stat pebesor ghumah,pebesor dapor...jangan x cayerrr!!!!CADAR kawen akuuu ponnn mak aku da prepared....seeeeeeeeeee!!!!!!!!nek sebak gak aku kekadang....kalo dapat kad kawen anak oang lennn..mulerlaaaaa dia wat muker sayuuuuuuuuuuuu jerkk~akuu paham dahhh modes operandinyerkkk pastuhhh~

tapii tulaaa...aku paham naper mak akuu camtuuu..kalo aku jadik ibuu pon kannnnn~saper tak teringinnn tengok anak2 bahgiyerrr...bapak akuuu x kesahhh..dia lekk jerkkkk...dia plak lainn..aku x kawen x perr..dia takut nak lepas akuu kat oang lennn~ayah akuu saaaaayangg sangat kat akuuu...dia takut oang lennn x leh jager akuuu macam maner dia jagerrr akuuu dengannn baikk skaliii~sebab tuu dia nak yang tebaek utk diri akuu...~huh~tetibee cedey plak akuuu~mulerla tuuu akuuuu~panggggg!!skali bawu tauuu~


jeng3!!!!!cukop sipat tak akuu utk kawen?????ngan baju kaftennyekkk~ayuuunyerkk aiiiii~auchhhhh...

aku sedarrr...mmg umor cam akuu cammm sweet2 jerk kann nak kawen...(gteww) yeaaaa..mmg betoll...dolu2 yerla kannn..x abeh skolah ponnn,mak apak soh menikahh...skang nehhh nehhh masing2 nak kejar citer2 dluuu...cam x herann da kot kalo umo 27,28 x kawen g...tapiii cam umor 30 x kawen g,tuuu sumetin gakkk..tapii jodohhh kannnn,kiter bleh merancang jerk~herm...saper tak tinginkannn nak kwenn..tapiii aku kne ikot gak pihak satu lagiii...banyak benda nak kne pkir...dengan aku nak sambung blaja lagikkk...duit bukan ckit nak pakai..aku kalo blehh tanak daaa menyusahkan mak apak aku pas kawennn...aku nak kasik semua kesenangan kat mak apak akuuu...akuuu mmg sangat sayangkan merekaaa~ehhh,emo plak akuuu~(hormon kesedehan sayer dikala ineh teramatla melampau..hoh~)

okkk..aku raser enaf enaf enaf da kottt hujah aku kali nehhh~yang pentingyerkkk..tulaaaa....mmg tiap kali mak aku teponnn jerkkk tulahhh isi2 tesurat tesiratnyerrrkkk...kadang2 biler stat dia da menjuai pantun tanyer bab kawen..aku mulerlaaa modes operandi akuu nak ngelatnyerkkkk~lallaalalalalaa~...makkkk...saba yer makkkkkk~ x pueh g cuci2 mateeee....gtewwww~ngeeeee...sekiannnn....pic penutup tetappppp adooooo~wink~

ohhhh,incik wan...kawen jummm!!!!!!!!!!(gtewww...aku yang lebeyyyy~ituuu harussss...ngeeeee)

No comments:

Post a Comment