Wednesday, April 7, 2010

fansyen wif my students~

salam...
last week,kelas aku kne wat function utk charity dinner...huh~besilat jugakk aku kat kelas nak buat kek...kali nehhh..chissskek lagikkkk...tapii CHOCOLATE CISSKEK~eeeee...trauma aku raser dengor cisskek nehhhh~(saper tatau citer pasal ciskek aku,siler skrol down page aku neh~)...walopon kali nehhh ekceli 200 pax jerkkk...tapiii still tetonggeng jugakla kann aku nak wat kek nehh~student aku plak baper ketol jerkkk yang bleh attend sbb soang kne masak kat fud item lain...sooo..aku redhoo jerklaaaa....yang pentingggg~3 hari okehhh aku kne aku menggigehkan wat preparation nehh..takot ader x cukop mende nak makan plakkkss...n selama 3 hari tuuhh jugakkk aku di pauuu makan olehh student2 yang budiman..ngeh3...x perlaaa...cekgu redhoooo~asalkann kowang rajinnnn~hekehekehe...semoge aku jadik ckgu yang dikasihi waloponnn ader time nyerrr aku jadikkk naikk hantu kalo mengamokkkk~auchhhhhhh~

student aku yang sedang menggigehkan diri~hekehekeh..

chocolate chisskek kuuuuuuuuuu~

huhhhh~ waloponnn akuuu saaaaaaangattla penaaaaaaaaatt,tapiii aku still enjoylaaa ngan student2 akuuu..waloponn kekadang saper dapat maki ngan akuu tuuu..tu kire maki2 manjer jerkkkk...bleh???hahahaahah...*sumpah keji*...

cekgu n anak muwid yang gigeh buat roti...chumel tak rotii akuuuuu???????buntal cam akuuu...ehekkkkk2....

udoh2 lerrr tuuuhhhh begamboooo!!!cepatttt masok bakor kek nehhhhhhhhhh!!!!!!!!!( cekak pinggang sambil baling sendok~)


p/s :okehhh..penat dahhh~daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment