Tuesday, May 11, 2010

arghhhh!!!!!bestnyerkkkkkk kalooo biziii~

salam...
huh~sesungguhnyerkkkk aku kini dlam keserabutan~well...skang neh bebudak aku pon da abeh exam...maka setat dengan ituuu..cekgu2 kne gigehlaaa menanda segalee tok nenek jenih ripot n key in marks..padan mukeee aku gak sbenanya tanak buat awai2...cam weekly assessment bagai smer tuhh kannn..BLEHHhhhhhhhhhh jerkkkk kalo wat awai2 semester arituu..takdekklaaa aku tetonggeng2 cam skang nehhh bawu nak final aplod markah student smer kannn~eeeee!!!pelik la akuuuu~bileee tibee waktuuu serabut cam skang nehhh bawulaa aku muler cipte AZAM bawu n nak wat sumpah aku janji nak siapkan benda2 neh awai semester..tanak tekangkang2 cam skang~tapiii tu lerrrr..janji tinggai janji~kejappppppppppppp jerk raser insap..pas setel smerr, aku cam raser LUPER DARATAN aderlahh jalan tebaek~wakakakaka....ahhh sudahhh~chowww...mau sambung ini kije~daaaaaaaaa

nehhh sumer aderlahhhh mende2 aku nak kne mengadap saing malam me'marking' nyerkkkk~huh!!nehlaa part aku raser paling azab~



gigeh kahh kami??????aku n osmet aku(lecturer gak) knon2 sedang menggigehkan diri~ew~
wwwww////azablaaa nyerklahh aku,da macam nirmala bonat kne sawan dahh~(siler abaikann segaleerr KETIDAKURUSAN segale ruper bentuk umah kuuu~


p/s : siriyesliii aku raser idop as a student lagik besttt kot~NIKMAT!!!!!

No comments:

Post a Comment