Sunday, May 16, 2010

cinta ini membunuhku..


sesungguhnyee jiwa sayer sangat terkacau2...sayer x paham aper yang sedang berlaku skang~sayer tatau aper salah sayeee...sayeee amat raser cedey skang~i'm alone..raser nak nyanyi lagu neh kuat2...sekian~

Kau membuat, ku berantakan.
Kau membuat, ku tak karuan.
Kau membuat, ku tak berdaya.
Kau menolak ku, acuhkan diri ku.

Bagaimana, caranya untuk,
meruntuhkan, kerasnya hati mu.
Ku sadari, ku tak sempurna,
ku tak seperti, yang kau inginkan.

Kau hancurkan aku dengan sikap mu,
tak sadarkah kau telah menyakiti ku.
Lelah hati ini meyakinkan mu,
cinta ini, membunuh ku.

p/s : sayer mau pergi pantai walopon sayer tasuker pantai....sayer mau nanges kuat2 kat pantai walopon nanges itu akan memburokkan muker saye...saya harap ombak pantai akan bawak cedey sayer jaoh2 sebab sayer tasuker cedey itu~..

3 comments:

  1. sape yg amikgmbr ko ni...nmpak btul kecewa nye...pandai ko meng ekspresikan perasaan ko melalui gmbr2ko....(dlm ati berkata poyo lah ko)hahah...ko knape rasa frustrated je ni....

    ReplyDelete
  2. nehh mmg aku tempah khas potograper tangkap gambo aku waktu tengah ekspresi cenggini~wahahahaha...aku cedeyyy neh weeiiii~

    ReplyDelete