Tuesday, May 11, 2010

exam

student gigeh betarung nyawa jawab pekse,aku gigeh betarung nyawa snap gambo~lalalaalalal~

salam...
skang neh tamat dah riwayat student2 uitm smer nak jawab pekse...lepas daaa azab doang~watak akuuu n lecturer2 lennn waktu exam????hengat dokk freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jerkkkk goyang tangann,kaki,buntut,sumer2 laaaa aper jerkk yang bleh digoyang?????no no no no~haruslaaa jagee exam hall u
oll~huh~penat dowww~kehulur kehilir,sambil tangan letak kat blakang,muker dongak cket(efek kasik riak skett,,bleyyy????),jalannnnnnla sekeliling dewan tuhh 3 jam~hadoilaaaaaa..sunggoh2 bosan yang amat kehhh...

kaloo dluuuuuuu2,time aku student,debor gleee hokeh nak masuk hall jawab exam...macam2 surah,cume tak bace talkin jerkkk(memain plak aku~)aku bace...nak masok dewan beria daahhh set siap2 nak langkah kaki kanan~knon afdol~insyallah...tapiii bileee tibee jerk depan pintu masok...tetuka terus kiri kanannyekkkk~tuupppp!!otomatik,kiri kanan luper habeh~dluuu cam geronnn jerk kann tengok pengawas exam...muker ala2 guru besor,tecegat depan pintu...kehulu hilir..takott doww...jangan kater nak meniru,nak angkat mukee pon aku tegetor2..gtewww~aku rser cam dikelilingi hulubalang2 yang tengah pegang pisau renbow tungggu maser nak tikam akuu jerkk kalo aku angkat kpale time exam....giloooooo~(berpikir negatif aderlah perlu utk tujuan keselamatan okeh~)

pic neh aderlah takdek kne mengena ngan entri neh~sileee abaikan,sekian~weeeeeeeeeeee

skang nehhh,,,wahhhh!!aku adorlahhhh pengawas exam ituhhh~VANGGA hokehhh~hahahaa..yerlahhh..cam berangan gak cket2 leh pusing ketwok dalam dean...haaaa...tecapai skangg hokehhh waloponnn ketwok ntah ke mane,kengkang jerk lebey~lalalallaalalal~huh!!tapi mengantokk mmg x bleh blaa....nak2 kalo jagee exam petanggg...mateeee da macam matee anak jin merahnyerkkk tahan ngantok~huh~siappla aku carik port nak lelap2 matee..gteww~wahahaha...TAPIIII!!!!bestt woooo jagee exam wehhh~ko bleh berarak dalam dewan tuh sampai muntah~pemilihan bajuuuu TEBAEKKKK aderlah PERLUU yeeee demi menjage tahap kejelitaan diri ineh~x bleyy blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~dalam exam hall neh kaannn mcam muker2 student ader..kalooo agak2 besttt cket muker tuhhh~maka tecipte laaa modes operandi aku round kat tempat tuhhhh bepuluh kali,dengan harapan kot laaa pemadam dia jatuh ker,ketas dia terbang keee..bleh laaa aku buat2 eklas +prihatin tlongggg student tu kannnn~tapiiii!!hanyer insan2 tepilih + tepelihara jerkkk akuu prihatin~wawaaa...kejiiiiiii sangat*hermmmm.....begitulee kehidupan aku sebagai penjage pekse~naseb koanglaa saper dapat aku jagee pekse~wahahahahaaha(gelak jahat~)sekiannnn..daaaaaaaaaa

2 comments:

  1. saye suka keje anda... sonoknye dpt cuci2 mata.. ngantok pon buleh ilang... xde ke diorg ambik part time jaga exam.. hikhik..

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    amboi miss!! scanning nampak!!
    hahaha =p
    nex sem cuba lagik gigih erk!!!

    ReplyDelete