Sunday, May 23, 2010

kawen time!!!!!

ayoyoooooo~hari ke hari ader jerkkk kad kawen aku dapat...kalo tak by hand,ader tagged kot fb..mostly kawan2 lecturer sama ngan aku n kawan2 skolah...uishhhh~besttnyerkk aku raserrr...cam aku plakkk epi telebyy..gtewwwww~ader sowang my fren yang nak kawen tuh,kirimla kad kawen dia kat aku..soh aku edarkan kat dungun neh..untuk ex-lecturer diaa....soo...biler aku dok edar2 tuhhh..feeling2 aku plak da kawen u'oll~x ker oang kat fakulti aku neh hengat aku plak yang nak kawen...x perlaaa..atleast dapat gakla kann aku merase feeling2 hebat edar kad kawen kannn~ngeh3*gedikksss disituu*..da dpat kaddd harusssssla kne g kannnn!!!tapiii udohh ader problemnyerkk...sumer kawen mostly tarikh yang samee...ayoyooooo~mn satu aku nak kejor???sowang kat kl,sowang kat kelantan,soang kat tganu..mmg aku yang pancit tengah jalan~ngeeehh3...duitt ponn haruslaa kne siap2 kann..yolaaaa..adiah2 bagai..smer kne prepare...takkan salam2 ciyom pipi kasik duit jerk..x syokla kannn~atleast kasik petiais seketol(gtewww!!)

bileee tengok kekadang oang dok apdet kat fb pasal feeling doang nak kawen..baper hari dok hitung hari nak kawen..preparation doang...sumpah wei..aku jelezz sangat..aku yang cam melonjak2 nak kawen jugak~n aku jelezzzz bukan sebab aku dengki...salah disituu okeii~aku jelezzzz sebb doang da nak merasa saat itu n sebab jelezz tulaa aku yang teleby gedik+ hepi...*kejikannnn*..wakakakakaka

kalo tengok balik kengkawan skolah pon soang2 pakat kawen..mungkin bagi setengah oang..cam awai lagi kannn..mude laaa hapeeee...tapi aku raser x salah kalo oang tu raser dia da mampu..kalo cam aku nehhh....bukan tanak kawen..tapi telalu banyak pkir~nati pas kawen..camner ngan stadi aku laaaa...nak tunggu abeh master baru kawen laaaaa..kang pas kawen takut duit tak cukopllaaa...macam2 sangat dipkirnyaaa..tu yang mak aku susah hati ngan aku tuuu...biler dia tepon aku setat nak cakap benda ni jerkk..aku setat da tuka topik~banyak sangat aku raser nak capai impian aku nehh,tu yang takot nak kawen..

tapi tulaa..biler tengok kawan2 semude aku da nak kawen..lek jerkkkk~mmg laaaa kannn...tipoo habeh laa kalo takdek masalah kannn...tapi biler da kawen pandai da kot nak kawal sumer kannn~hermmmm..tetibeee aku raser cam esaited plak nak kawen neh~bukak jerk blog oang len....tengok doang pegnan laaaa,cite experience pegnan laaa...tunjuk2 pewotttlaaa....laaaaaagilaaaaa aku esaited(maju tak pemikiran akuuu..wakakakaka*kejii*)

siler abaikan yee pic takdek kne mengena neh..kihkihkih~

herm..aperponnn aku kne tunggu pihak satu lagiiii..takkan aku tegedik2 soang nak kawen kannn...cam incik wan ponn..dia pon dalam poses kumpol duit..yerllaaa nak kawen nehh bukan nak pakai seribu dua~aku raser cam tanak tunang..nak terus jerk langsung..sebabnyee..aku neh da laa dok jauh...nak dapat cuti pon susah...kalo tunang ponn maybe wat serentak hari ngan akad nikah~ntahlaa..just plan..modes operandi aku tunang tuh sebab nak cincin banyak jerkkk....wakakakakaka*gelak jahat disitu yerkkk*

x perlahh..paperponn tunggu la nati yerrrr..nati aku apdet lagi pasal angan2 telampau aku nehhh nak kawenn..gtewwwwww...syokkk wei aku raser kalo citee bab angan2 nehhh..yerlaa...sekadar menyedapkan ati kannn~ngeh3...

paperponn..aku doakan semua yang bakal jadik pengantin..selamat mengharungi alam perkahwinan besame yang tesayang..semogee kekal hingga ke akhir hayat!sesunggunyerkkk aku nehlaa insan gumbira2 skali biler dengar kawan2 nak kawen...kikhkihkih*gedikss sbenanya*k lahhhh...chowwwwwww~

motipp nyurukss2?????habehhh macoo habeh la tuuuuu!!!!!cepat kuwarrrr!!jum kawennn!!!gtewwwww~auchhh~

p/s : aku sbenanya tunggu maseee jerkkk kaloo laa tetibee incik wan katee "yangg...jumm kawenn!!
*aku ponn sambil tesipu2 katak pon jawab,tapi geleng pale dluuu..knon juai mahai(lempang baru tauu)...jummmm bang!!!yabedabedooooooooooooooooo~(sambil larik2 pakai baju pengantin)wakakakaka..(melampau tak angan2 aku???)


No comments:

Post a Comment