Monday, June 21, 2010

oooh kemeron!!!

salam...
wahhhhh!!lamee sudahhh dirikuu tidak keudara!!!gtewwwwwww...aiii ader jerkkkk....wat2 bizi aderlah watakku kehhh~ngeh3...malas sunggoh sipatt mak dara ineh nak menghapdet belogg~emmm...sementara sipat kerajinan ku ineh terserlah wat seketikaaa knunnyerrr mehh la hapdet selagi temampoooo yerkkkk~

ekceli cuti skolah arituuu tetibee bapak aku ajak g kemeron...yerlahh...jarang kami satu femili nak kompol2 gini...slalu cuti x same time...neh da alang2 sume adik badik aku ader...perlagii...ayah pon ajak g saneee..da bekuron hokeh aku tak g kemeron neh...raser2 last aku g mase umor aku dajah 5..mukeeee sucii muni lagi tuhhhh..haktuiiii!!

soooo...dengan kesempatan ituuu..maka berangkatlahhh anak banak pak razak g kemeron hailen sekangkang kera tuhhhh~konpidennn okehhhh g sanee tanpa book hotel!!!!da laaaa time skul holidayy!!hamekk khauuu!!salah percaturan idop laa g waktu nehhh~

gadis dan munge~(silee abaikan mekaseh~ngeh3)

aku nehh mmg pantang jalan kona saner kona cni...mulerlahh nk buwek2...naseblaa pak razak bawak ikot jalan baru...kuwang ckitlaaa aku nak muntah...haaaaa!!!tapi tulaaa...aku mmg raser nyesal gleeee la g kemeron waktu nehhh!!!!jalan jem cam nak mamfusssss!!!!!sepatotnyerkkk leh 45 min jer sampai puncak nun!! neh hamek khau sampai kat 3 jam hokeh nak sampai brincang...cam harram!aku dengan nak tekenceng nyee...aterrr...da stat panjat bukit tuhh..mn der tempat nak melepas kann!nek keras da perot aku tahan kencing..adek laki aku senang!!!dia hala dalam botol!!!hanjing~nak muntah aku tengokk...vengong~tapi dia legalaaa..akuu??????tepakselaa wat2 tabah!!!cinnabeng toii...abeh part kenceng,dugaan lapoo plakk..then hujan lebat giloo plak kat luaaaa...perot aku cam oang wat konsert andergraun da la bunyikknyeeee...kete mmg tak gerak2...naseb laa x runtuh gunong kemeron tuhh(choii kan molot akuu!!)

mak,ayah n my lil sis~tapiii adek aku neh lagik besor darik akuuu~kihkihih

naseb bekklaaaaa mak akuu neh begituu prihatin naseb anaknyeekkk~tetap hokeh mengamalkan konsep kampong2 dluu,bawak bekal g jalan...selak punye selak tup2!!aderlaa bekas nasik lemak ngan macam2 lawok ghopernyee..rendang kerang,masak kicap dageng,ayam goweng!!masyallahh!!!nikmattt!!!aku x pkir kenceng da waktu tuhhh~naseb laaa kete estima bapak aku ader meja..perlagikkkk!!!!akuu melahap laaaa!memuleee adek laki aku bising...busuk bau ayam goweng laa..bau sambal laaa...mengalahkan oang pegnan!!hangen akuuu..last2 doang yang bantai sampai habeh...macam oang somalia makan..lagik kejiiii!cissssss~mak akuu???watak nyee tetapp co-driver tebaek..setia menemani bapak aku yang tabah drive kete dikala nak harung jem yang macam haremm tuhhh~kihkihkihkih...

tetappp x lepasss g ladang stroberi~padahal aku nek muak tengok stroberi melambak2 kat hotel~

last2...after 3 jam gaklaa dalam jem kat ctuu..sampai la we'oll kan brincang..hujan jangan katelaa...lebat gilooo..mmg x leh kuwar mn..x g mn sangat pon kat atas sanee,sebab susah nak gerak...atas kemeron kann...aperlah sangat watak kat atas tuhh..tengok buah,tengok sayor,gtuulee kejenyeee..x kosee makkk!last2 g pasa malam kat brincang..azab!!basah lencon baju akuu..bapak aku gigeh carik hotel knun,kot2 ader..last2 nan adooooo!!!!jangan haraplaaaaa...stat hotel paling cikai sampai tarap diraja dudok(gtewww!!..hover hokeh~)sumenyeee walkossalam!pehtuuu...tak yah tunggu haper da kot...pusing2..beli teh,itu ini kat mak mentua techenta...balikkk!!!!dengan leteyy gilooo...da la bapak aku drive soang..aku penakot ya robbi nak drive estima..aku raser cam badan aku neh x layak~(kihkihkih,hover!) jalan2 ateh tuu x sampai 2 jammm...nak sampai sanee lebey 3 jam!hantuuu betoiii~maka dengan ini..aku cam nak wat lapaz ikrar janji tamoo dahh aku g kemeron kalo ginilee keadaanyerkkk!(knonnnn ikrar janji~haktuiii)


sejokkk hokeh waktu nehhh~pasai da nak malam kan..aku kejee kencingg jerk~kihkihkih

pak razak yang gigeh snap gambo anak2nyee EVEN kat paso malam hokehh~cinee dok goreng cendawan uhh jeling jerkkk~naseb x kne simbah ngan minyak panasss~auchh!

lep u la mother!!!!!ngeh3

segalee segi stroberi!!!!tepakse beli payung stroberi neh~nak harap jalan2 bese bawak payong neh,jangan harap!!!ngan gambo striberi besor2..lenlaaa payong AVON kee,giordano ker..ehhhh~

No comments:

Post a Comment