Thursday, June 24, 2010

tepakse!

salam...
maka dengan ini aku tepakse me'remove 'panton gemokkk' aku yang penah post seblom neh~maybe ader pasan ..ader tak kot...ader gak 2 3 oang tanyee..sooo..kat cnii aku nak ishtiharkann ader makhlok2 yang dengki bile aku gemok!oiiii~beras umah koang habeh kee kalo badan aku beketol2???/eeee!memulee aku mmg nak wat dek jerk kan..lantakklaa makhlok2 neh ngan dunia kekejian doang..tapi kalo da sampai aku ngan incik wan aku nak sentap masin2g sebab hal neh~aku maleh la nak panjang2 cite...hangen akuu!!!da blog akuu!!!cam haramm jerk doang tu tauuu!kalo hidop tuh taksukeee,dengki ngan kejelitaan aku(gtewww!)..ko dok diam2 jerkkk!jangan sebok nak bukak2 blog akuuu!!kang aku santau angen ko kang!(diva tak aku?/)wakakaka..ahhh!sudahhh!kembali siwiyus!k lahhh..malas aku nak layan golongan kurang upaya akal pikiran neh!aku bahgiyee ape koang sebok??(gteww..konpiden akuu!ahaks..)

No comments:

Post a Comment