Sunday, June 6, 2010

CPR????bestttttttttt~ngeeeeee~

salam..
allluuuu~bekurun berabad gak da aku tak besiaran kat belog neh..aku slalu jerk bukak belog oang ,tapi aku malas nak hapdet..blehhh??????hahahahaa..lantakkkk~ok now..back to the stori....tengok tajuk entri tah pape jerk kannn...haaaaaa...cakap CPR mesti terer jerk u'oll kannn...aku sbelom neh dok tengok dalam tb jerklaaaa menatang ape CPR tuhhh...aku tauuu bile oang lemas ker sesak napas ker watla CPR nehh...so...tapi x penah plak tebayang aku nak wat mendalah neh kannn...apetah lagi tak sampai kat real situation...

soo..kebetulan kat uitm aku ader wat kursus pertolongan cemas...sume pensyarah wajib attend mndalah kusus nehhh~akuuu nehh muleelaaaa mengeliat semacam bile dengor segale tok nenek kusus nehhh~yerlaaaa...dengar ceramah,wat presentataion itu ini...bosann dowwwww~kusus neh sehari jerkkk~nasebbbbbbbbbbbbb...emm..tapi naseb beklaaaa tak laa bosan sangat kannnn...kireee ader teori n pektikalnyeee...n here dapat gak laaaa aku blaja camner nak wat CPR tuhhh~ato dalam simpulan bahse budimannyee...comolot mangse yang tengah sakit bawak banyak kebaikan~*keji*..kakakakaka...maybe kiter tengok cam senang jer kannn...kiter hembos na[as kat mulot oang tuhh..tapi ble aku dpat raser buat nehhh~ya robbi!!!punyerlaaa susahhh~naseb aku tak tekentot mase dok hembos2 napas*laaaaagiii kejii*...ekcelii kusus neh sume nyerr bekenaan cam mn kiter nak handle petolongan cemas or any incident yang belaku anywhere...toi jugak kannn....kekadang tuh setakat tehiris kne pisau ckit pon da meraung sampai panggey ambulan pehal beb..mende2 kecik yang mn kiter leh cure senirik,tu aderlah yang tebaek kannn~gtewwwwww!!tetibee aku lak nak sambung wat kusus kat cni...kihkihuh...kehlaaaa...kiter cekidaut gambao2 jerklaa kannnn~bosan da aku tatau nak tuleh hapeeee~(napee ntah asek malas jer skanngg!!!!!eeeeeee!!)

nmpakk takk baju merahh putih kat depan tuuuuu~haaaaa..tu lerrr dokto nyeerrrkkkk~mudeee beseri2~kehkehekehe

neh mase pektis2 balot kaki..kot kaki tekepak keeee,patah keeee...haaaaa...aku pandai daaaa balottt~hikhikhik

waaaaa!!!!!sapeeee nehhhhh??sunggoh begayeeee!!(hakktuiiii!!!)hekehekehe....bestttt okeee pegang dadee ituuu~(tetibee)..sekiann...

haaaaa..neh careee camneeee nak selamatkan anak kalo kot tecekek susu keeee,duit syiling keeee...haaaaa..aku pandai da nehhhh~(aku nmpak cam nak bunuhhh anak ker nee weeeehh????)


1 comment:

  1. ouishhhhh.. nampak macam gaya mendera kanak2 je.. hahahahah

    ReplyDelete