Wednesday, June 30, 2010

selamat belaja!

salam!
stat next week aku akan kontiniyu balik stadi aku..huwwaahhh!!!besediakah akuu???aku pon tau apsal gigeh bebenor aku neh nak sambung master..mmgla kannn...satu darik tuntutan keje aku skang mmg laaa kne ader master...okeh!itu aku akur!gteww...tapi tulaaaa..aku takot sbenanya neh!!da la aku wat part time hokeh..everi wiken aku kne turun shah alam utk kelas master aku...pekare ulang alik speti ini aderlah akan belangsung selame DUWE TAWON STENGAH hokeh!!!aiyooooooo~*pitam seketika*blehhh aku catch up ngan stadi lagik..keje lagikkk...mmg laa ramai yang wat cenggini kan..even my *keliks* kat faculty pon mmg sumee cenggini..tapiii aku neh!!aku!!!ntahhh segigeh mn laaaaa hagaknyerkkk haku neh!!!!!

mmg b4 diss,aku da plan2 nak wat full time stadi...sonang!my parents pon soh aku benti jer keje n doang tanggong aku stadi...tak sonok cenggituu??????harussla kannn..tapi tulaaaa...bile aku pkir2 balik...keje skangneh bukan senang kannn...da elok2 aku melangkah masok dalam uitm neh,tetibe cabot larik jerk,,x pasal nm aku bleklis kang...hishhh..x derla cenggitu kann..i mean..susah da nak dapat peluang cenggitu..waloponnn gaji aku nehhh haruslaa tak beriban2 lemon gteww kannn,tapi aku menadah tangan kesyukuran jerkla aku skangg ngan aper aku da dapat...soooooo....nak tanak aku wat jer laa full time..keliks2 kat opis pon banyak nasehat akuu..kasik semangat,soh aku trai wat part time dlu..aku pon pkir..x perla kan..atleast gaji aku tuhh..leh gak wat bayor yuran WALOPONNN!!!dana2 mak ayah tetap diperlukannn..wakakakakak*glee keji*

haihh~ntahlaaaa..harap2 aku leh handle sume neh ngan segigehnyerkkk...huihhh!!jauhh hokehhh nak ulang alik!!mmg teterap laaa aku kat jalan..naseb carpool!kaloo takk mmg mati aku sensorang..mak aku lagi syiokkkk!!bilee dia dengar idop aku cenggini selame 2 taun 1/2,dia soh aku kawen dluu TAWON depan jugakkk!!! muktamad!!!!sebarang bantahan tidak diterima!!!!aiyooooooooo...ammaaa..appaaaaa!!larikkkkkk!!!!

2 comments:

  1. bagus2...sambung master br leh confirm kan..huhuhu...xper, demi cita2..ko xdapat TPM ker?

    ReplyDelete
  2. tu laaaa....nak tak nak mmg kne sambung...aku tak dapat TPM ..kelayakan tak berape teserlah...hikhikhik

    ReplyDelete