Friday, March 19, 2010

besorr gilooooo~

salam..
ishhhh..aku tataulaa kalo u'oll penah tengok stroberi bapakk punyer besor ginii...akkuuu yang mugkinla sedkit jakon nehhh piling2 impress la kannn~hakahakah...stroberi nehh aku order utk nak gune kat kelas akuu...aku ingat datang la normal sizekann..cam chumel gtuu nak letak atas chiskek(knunnnn)...tengok2!!!!tu DIAAAAaa!!!!akuuu da muler dok mikirr aku nak kerat baper stroberi neh kasikk cam shumel ckettt~siapp ader bekemba2 gtuuu...ishhh...pelikk akuuu~(kerr akuu jer wehh yang tak penah tgk..ah...lantakkk~)wink~

ishhhh...naper nmpak cam bese plak nehhh~eh.. tapi siyesss doww...kalo tengok depan2 kann...mmg nmpakkk ader tumbesaran yang pelik belaku disituuu...efek cahaye nehh..eh,sajer jerkk nak mensabotaj aku nehhh~)

haaa...biler da suson ginii..cam nmpakkk laaa ader len ckettt kannn ngan saiz beseee...tuu,yang ujung blah kanan tuuuuuuuuuuu(angguk jerla wehhh...sedapkan ati akuuu~)

haaaaa~nehh aku pes taim nehh tengok stroberi ader jari...kalo yang da banyak taim or da mmg lumrah doang tengok buah neh saiz gni..siler diammmm~(padahal nak kaber jakon nehhh~ah..lantakk..kikikiki)

No comments:

Post a Comment