Monday, March 8, 2010

bleh harap la ckittt~

sukerrrnyerrrr hatii khaaauuuuuu~mng loteri kerrrr???????wink~

salam...
sesungguhnyerrr skang nehh aku raser cam lega da cket dalam sesi mengajar anak2 muwid aku nehh(gtewwwww...bapak skema punyer ayat)ngeeeee~stelah beminggu2 akuu hentamm...cukopla watakku jadik mak tiri telampau dalam kelas..menjerit saner cnii...skang nehhh.....bawula aku tengok doang nehh paham bahase...tauuu dahhh..aper aku nak doang buat....aper yang aku hangen kalo doang buatt..kalooo dluu mau kne hempok ngan periuk belanga bawu nak begerakk..skanggg nehh dengor tapak kasut akuuu jerkk doang bedesupppp wat keje....*tipooo jerkk*kikikikiki...aku nehhh x sampai tahap tu lagikkk..kirenyerrr aku neh bleh dalam kategori berakhlak mulia la lagiiii~weeeeeeeee..


aiyoooooooo~peningg paleee makk~hukkk...cepatttlaaa geronnn kat akuuu!!!!


tapii tulaaaa...kalo nak sohhh anak muwid aku nehh camm geron2 jerk gteww kann tengokk aku,jangan haraplaaa dek nonn~kalooo aku marah sangat2,kejappp jerkkk doang buat2 getor lutot..pehtuuuu..berhorra horreyy balikkk~hampessss~hangen akuuu....cammm nakk santau2 jerk doanggg...
sangat firaunnn hokehhh~skang nehh kiree aku leh la harap cket2 da keje kat bebudak nehhh~benda2 basic yang akuu dok melenting hari2 tuhh,tauuu daaa la kann doang nak bawak diri camnerrr..

CUMERR!!!!!!nehhh akkuu mmg hangennnnnn sangat2!!!bab datang lambat,MC buat2,mengulor waktu keje mmg akuuuu x leh bendung aper daaaaaa...maser tengah kelam kabut,maser tulaaa sakit perot,tercirit dalam suwar,macam2 laaaaaa....raserrrr macmmm nakkk eeeeeeeeeeeeeee!!!jerkkkkk...sabo jerlaa akak dek nonnnn~x lehhh marah2 sangat nehhh~ilangg kejelitaaan akakkkk~oohhh!!gtewww~hokhokhokhok~k lahhh....chowwwww dluuuu~sadaqallahulazim.....

haaaaaa....aderrr brannn carkk pasal ngan akuuuu>>gtewwww~ehekkk~

No comments:

Post a Comment