Tuesday, March 23, 2010

kne denda

salam...
b4 haper2..nehh aku nakk kasikk zoom in ckettt satu pic nehhh~zassssssss....

haaaaaaaaaaaaaaa..hamek khauuuu!!neh lerrr wajah2 studen kuuu yang kne denda sbb??????????DATANG LAMBATT okkk....hahahaha...padann mukerrrrrr!!!!kasikk tengok ckettt aper yang tegantung kat leher doang tuhhhh~ekceliii...jangan hengat nehhh mulia bebenor hukumannyer cenggini takat begambo senyum2 ceria depan pintuuu....b4 tuhhh doang2 nehh da kne bediri sepanjang jalan kat tempat oang lalu lalang sambil pakai mendalah gantung kat leher neh..padan mukerrr~hahahahaa..aku???hanyer mampu gelak darik jauhhh~wakakaakakakakaa..pas kat 15 min bawulaaaa mereka dikembalikan ke jalan yang benar...tapi aku herannn!!!!!blehh plakk senyom2 VANGGA gtuuu kannn pas kne dendaaaa..pelikk akuuuuuu ngan dowang nehhh..yerlerrr..teruja hagaknyerkannn biler kne denda2 gini~~nasebbb aku x sohhh jinjing periokk ateh kpale~kalo takkkk......wahahahahaahahah...hamekkkkk~

4 comments:

  1. kau kijammmm dila..kau kijam...but i loike~ ^_^
    biar depa tau tinggi mana langit, kan? (eh,ape kene mengena??) :p

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...padan muker doangggg~akuuu kijam2 ayam jerkkkkk...hahahahaa...waloponnn muker aku neh bajet muliaaaa..nahh raserkannnnn!!!!padan mukerr.hahaha

    ReplyDelete
  3. woit...kejam giler ko..wakakak...nasib baik r ko same batch dgn aku..di buatnye aku ni jd student ko, mmg aku xmo masuk klas dh klu lmbt,...wahahhaha

    ReplyDelete
  4. wow..miss skung dah makin garang..ishk....tkut plak nad ni.dup..dap..dup..dap...nasib selalu dtg awal....sebelum azan subuh...dah siap semua mise en place..hahahah

    ReplyDelete