Thursday, March 11, 2010

nanges?????

salam..kowang penah nanges????gilooooo khauuuu x penah????aku raser weng hangaknyerr kalo oang tuuu x penah nanges or cedeyyy la paling tidakyerr..nanges nehh x semestinyerr kne bejujor ayor mater kannn,menitik nitik ayam 2 3 titik ponnn kireee sedey la kannn~tapi aku neh kan u'olls..bab menanges nehh mmg RATUUU gtewww~ntah aperla mak aku tanam ngan uri aku agaknyerrrr sampai akuuu nehh senang benor nak kuwar ayor mata...(gtewww salahkann mende lenn...ngeeee)...kekadang takder mende ponnn/..brangan mende sedey2 cket..pastuuu statdaaa becucor ayor mater akuu~vengong~gilerrrr drama kuin akuuu~neh kalo wan memunah tengok nehhh..kompom wat sunat tobat...hekehekehee..tu blom fasha sundel sanda lagikkk...teros benti belakon juai megi agaknyerrrkkk,...eh,,heheehhe..hermmmm...akkuuu senangggg sangettttt nak feeling2 cedey biler tau.....
-
-
-
-
-
-
-
  • biler tengok citer drama2 cedey tuhhh~hadoiii...citer mak dia mati ker,bapak dia kene gelek lori taikk kerrr,oang kne cerai kerrrr,x kesahla babe citer haper ponn yang ader unsor kne piling2 cedey neh .....lemah akuu taimm nehhh~lagik2 kalo ader pemili aku ker pren2 aku keeee,mmg eeeeeee~kejiiiiiiiiiiiiii....jenoh akuu kaber2 kekadangg~gilooooooo nak kaberrr????ader aku kesahh???lantakkkkkkk~
  • biler kne marah ngan mak aku...lantak laaaa nak kater aku nehh childish ker haper kannn~yerlaaa..mak akuu x yahh nak nyaringkan sore2 bagai..kadang2 sesi memerli mak akuu tuhh da wat akuu cedey~cedey cam mati laki..eh,
  • kadang2 tuuuu biler tengok kat tb...oang nanges maser rizap espiem kerrr,even upies ar kerrrr...aku yang menanges lebeyyy wehhh kat umahh nehh~giloooo~
  • haaaaa~neh paling x bleh blaaaa...even ader oang tinggikan sore ckitiiiitttttt jerk kat akuuu~cam nyaring2 kan sore gtuu kann..muler laaa akuu nak sebakk2 ...da belinang da air mate akuuu~gilerrrr hati lilin~bluekkkk~
  • kalooo cam incik wannn wat diammm jerk kat akuu kann..knun2 telah dipinggirkan laa kannn waktuu tuhhhh~haaaa...jadikk modes operandi akuu jugaklaaa nak piling2 cedey2...nanges2 sambil tutup muker ngan bantal + tepok2 bantal...mmg kasik efekk yang amat hebat skalikk~vengong~hokhokhokhok(sengsara incik wan dapat gepren giloooooo~ cam nehhh~lantakkkkk~)
  • biler cam da lamer meninggalkan alam pesekolahan...gtewww~kekadang tuuu,biler dengor lagu NEGARAKU sekali skala ponn aku nek sebak~perghhhhh~siyesss dowwwww...kireee cam semangat kejatidirian n kepatriotikan akuu nehh maseh manthopp la kannn...gtewwww~negarakuuuuuu...tanah tumpahhhhhnyaa darahkuuuu...eh..lebey plakk~hekehekehe
  • nehh satu lagikkk...kalooo da nmnyerrr anak didik abu shah la kannn cam hakuu nehhh...saper dak uitm tauu laaaaa...dengor lagu uitm plus lagu gemilang jeklin vikter tu ponn bleh menjurai ayor mater akuu...esp kann waktuuu masee dalam dewan nak konvo...perghhhhhhh~ngann dia kasik visual muker mak apak nanges gembire,graduan lompat2 lambung2 topi bulu2 tuhhh~mmggg sadisss wehhhh..akuu nehhh da nek tesumbat hidong dok tahan ayor mater..kang beria benor plakk kan nmpakkkk~sooooo..tahan jerklaaa nokk kesedehan' mak' nehhh sampei nekk penohh pundi kenceng aku nehhh~eh,"wujudmuuuu disiniiii di tanah anak merdekaaaaa....bagai obor ilmuuuuu memayungi putra putrinyaaaaaaaa"ahhh...sudahhh lahhh sudahhhh~!!!!
  • kowang ingat takk kaloo taim2 skola dluu kann,kadang2 taim ader kem motivasi b4 pekse la haper laaa kann...aderla sesi cam muhasabah diri,duduk ramai2 keliling bulatan,tutop lampu gelap2 ,pehtuu mulela ader citer2 mengenang jaser mak apak,ader lagu2 menuju kejayaan knunnyerrr...haaaaa..maser tuhhh mmg paling azab laaaa..aku punyer nanges x ley nak kater aper daaa...benda plak gelapp..dengor sok sek sok sek jerklaaaa..bukak2 jerk lampuuuu...tu diaaaaaaa~bengkak habehh mater siap merahhh2 bagai macam mak ponti...mmg maser tuhhh cam nyesal habeh la kannnn...tanak daaaa lawan ckap mak ayahh knunnnn~nak jadikkkk baiiiiiiikkkkk jerkk okkk kat umahh~tapiii kejapppppppp jerkkkk~pehtuuuu...ya rabbanaaa...kembali sumela ku ke jalan jahiliahhh,,ehh..gtewww ekk..ngeeee...x bleyy blaaa la waktuuu tuuu wehhh~bestt tuhh bestttt~
ahhh!!sudahhhh~habeh smer aku nak posttt~banyak sangat wehhhh kalo nak list down gtewww..neh bukan "list down" daaaaa nehhh~nehh kaloo cekge karangan skolah aku tengokk nehhh~diaa ponn menitik air mate nehhh tengok kecemerlangan anak didiknyer mengELABORATE' hujah2 vogue gniiii~hokhokhokhok~kirenyerrr aper jerkk mnde cedey dimate akuuu,waloponn lucu giler vavi kat mater oang lennn,akuuu mmgg tetap cedeyyy bagai nak gileeee..nak wat canerr kannnn~itulerr lambang kejelitaan 'mak' n ato dalam bahse pujangganyerrr 'hati lilin'...oh! gtewww ekkk~eh,choiii~


No comments:

Post a Comment