Wednesday, March 24, 2010

inehh entri gedikssss~ewwwww

salam...
disaat kebosanan yang melanda tahap cicak kne kurong dalam zoo nehhh,akuuu ponn terdetikkk..(gteeww terdetikk nehh)nak join gakk kuiz nehh~aku amek kat belog sepet..tenkiu ekk sepet mencetusssskannnn aidiyer2 cenggini~aderlaa modal aku nak wat entri kannn~disammpingggg dirikuuu dilanda kerinduannn pader incik wan kuu...ewwwwww...buweeeekkkk~

soalan pertama: korang sefahaman?

jawapan: HARUSLAHHH TAKKK...hahahha..kekadangg okkkkkk...akuuu nehhh plak prangai da la sker wat2 sentap kannn...sentap gedikss gtuuu...nasebbb x kne pijakkkkkk jerk ngan incik wan akuuu..eh,hekehekeh...tagamokk diyer nak wat gtewww???????/da lerr kekdahnyerr kitoang neh kan jarang bejumper...mmg sangat JARANG hokehhh~yerlaa..sowang timor,sowang selatan..kalo tak gado kat tepon,kalo juper tuhhh...mulerlaaa datang modes operandi akuu nak menyentap kann diri...awwww..sumpah keji hokeh~ngeh3..gado2 ponnn kejappppppp jerkkk...tetap lebiu2 jugekkkk...awwwwww...gediksssss~


soalan kedua: korang minat benda yang sama?

jawapan:HARUSSSLA TAKKKK...eeeee...incik wann tu sangat minat kucing hokehhhh!!!adushhhhh..tolongglaaaaa..aku nehh da ler penakot ya robbi ngan kuceng!!!bleh plak kat umah diaa penoh kucing...lagi banyak dari manusia2 dalam umah tuhh~cettt..mmg malu gler akuuu kalo g umah dia telompat2,belari2 aku takot kuceng...sumpah weiii keji gler aku raser takot kuceng...naper ntahh aku takut sangat...dia siap ciyom2 kuceng tuhh~eeeee...camner ntah...kununnn penyayang la tuhhhh sker kuceng~holllooo...hollo....xperlaaa..aperponnn dindee akan cuber brani2 takuuttt hokeh lenkaliii...ngeeee

soalan ketiga : korang ader sifat yang sama?

jawapan:HARUSLAA TAKKK jugekkkkk...hahahaa...yerlaaaaa....aku raserr dia lagi mulia kott..besabor habeh ngan prangai aku...ehhh,,tapi ader gaklaa..kitoang sker tengok wayang...haaa..tuh mmg samer...biler dating tuhh..mmg hari2 tengok wayang...takder keje lainn ker oii????????????ngeeeee~

soalan keempat: korang kuat cemburu?

jawapan: aku HARUSLLAHHHH TAKKK....*tipoooooo*..jawapan utk neh aderlahh sangat jelezzzz hokehhh~akuuu yang lebey la slaluu...incik wan nehh kool2 ayam jerkkk~kikikiki...akuu kan teserlahh ngan prangai kegatalan tuhhh~tetappppp nehhh ader gakkk menggedik2 ayam ngan oang lenn~sooo...secare tesuratnyerrkk haruslahh incik wan buat2 tabah jerk ngan aku kannn..ehh,gtewww~...tapiii!!!kalo incik wann brani watt2 akuu jelezzzzz..jeling2 ayam,buat2 ramah ngan awekksss lennn...AWAS hidopp diyerrrr~...besedialah aku hadiahkan satu jelingan MAWOT kat diaaaa...ohhh~


soalan kelima: korang sepakat?
jawapan: SEPAKAT KAHHH????...ewwwww~

lalalalalalala~~~aderllaaaaa kowttttt~kununnnnnn...aderla kengkawan kami kater..muker kami camm samer2 ayam gtewwwww~kununnn bejodohla neh kannnnn....ahakssssss...mungkinnnlaaaa...(ayat feeling2 artis)..emmm...sepakat ker..serasi kerrr..aku redhoo jerkkk...gadoh2 tuu beselaaa..kekadang tuhhh cam tak bestt kann bahgiyer jerk sokmo kannnn....tu yang kekakdang datang modes operandi aku buat2 sentappp...aderlaaa modalnyerkkk~elehhhhhhh..kater akuuuu....sbenonyerkannn(siler baca dalam nada bebisik)...incik wan nehhh laaaaaaaagiiii kuat sentapp hokehhh~haaaaa..caner tuhhh~alaaaaaaaa...akak pujok kire sampai doplohh jerkkkk~pehtuuu...majok gakkk....lantakk khauuuu~wahaahah...kejammmmm hokehhh~blehh pitammmmmmmm incik wan dapat bini cam akuuu..eh,bini dahh????ngeeee~
korang agak kitorang serasi?(neh bagi saper2 yang knal kamilaaa kannnn..yang x knal...siler renung darik jauh jerkkk~redho jerkkk ngan kegedikan entri ku ineh~auuuuu)kihkihkihkih...
agak2 kitorang ni ada jodoh?
tell me the truth...even itu akan mencengkam jiwa raga kuuuu~...kekekeke!

P/S: siler redho + tabah ngan entri nehhh yer incik wan~kamuuuu kan sayang sayerrrr~ewwwwwww...
pren2 kuuu!!!silerrr bluekkkk!!!ngeee~

No comments:

Post a Comment