Friday, February 5, 2010

aku ker nehhhh?????azabbbbb...

salam...
halllu u'ollssss...salam kiter bejumpe lagikk dalam rancangannnnnnn....yo yo yo!!!cekidautttt~haktuiiiii hokehhhhhh~wengg ker haper akuu nehhhh...nehler hakibatnyerrr klo wiken2 cammni...memang aku menggiler sowang2 kat ghumahhh....osmet aku alin memang tiap2 wiken dia akan balik shah alam utk kelas master diaa...kelas master akuuu???kaming sunnnn..hekehekehe...waktuu tuhhh bawu padan muker akuuu...tetonggeng aku mn nak keje,mn nak stadi..so sementara aku ader maser nak bejimba2 nehhhh~kiterrr layannnnnnnnn jerkkkkk..ngeh3....

okehhhh~aku kan ekceli ketandusan aidea nak wat entri aper la ekkk..tetibeee sambil aku dok layan tengok awan dania nehhh...dok tebayanggg santekknyerrr bodi2 doang nehhhh..suppppp!!!!(saun efek ala2 citer keling)wuppssss...terus aku cam syiokk plakk kan wat entri pasai wajah2 zaman aku dlu kale..alaa2..mengimbas fleshbek gtewwwww~dluuu u'olls pon tauuu kann(saper ttau siler dok diam2 hokehhhh)...aku nehhhh camner rupernyerrrr...dengan gedempol,mukerr perghhhh~bekilatttt(bukan icinn tapi legammmm cam milo...hekehekeh)...yerlaaaa..dolu2 kan mn nak reti mekap berailainer bagai kannn...hekehekeh...kekadang nak tegelak gak aku sowang2 biler tengokk gamba aku dolu2 nehhhh..tapi aperponnn..that's my best experience n aku sangat besyukur,walopunn dluuu aku camtuuu,aku still ramai kawan n ader femili yang sangat sayang akuuuuu...WALOPONNNN...waktuuhh boprennn ilekkkkk...hekehekehekeh..(ader aku kesahhhh???kater akuuu!!!)ngeeee~da laaaaaa....x yah citer panjang2...jum cekidautt jerk kehhhhh..imbas2 balikkk muker akuu dolu2....zaaaaaasssssssssss~





haaaa...amacammmm...hebat takkk bodi mak dluuu??/hekeheeeh...kalo tak silap akuuu..maser nehh berat aku kat 90++..mmggg...fuhhhhhhh~saper braniii carik gadoh ngan akuuuu???silakannnnnn...sekali akuu hayunn jerk tangan aku nehhh~..mari...marii..marii!!!!!hokhokhok~









hermmmmm..tu ler antara antara gambor2 akuu yangggg melethopppp dluuuu....tapii waktuu nehhh akuuu x rasa akuu gemokk ponnnn...giloooo kann??hekehekehe...TAPII!!!setelahhh aku dirijekkk dalam pecintaaan(gtewwwww~),..bawulahhh dirikuu ini sedorrrrr..hokhokhok~maka dengann ituuu azammm aku ponnn bemulerrrrrr!!yeah2.....dannnnn..kini....cewahhhhh..ala2 model eklan gtuuuuuuu...skanggg nehhh..x laa kuwus mn..tapiii at leasttt...jarum penimbang akuuu thhh takderlahhh bepusing pat kali....hekehekeheeh..*keji*






haaaaa...nehhhh la wajah makkk terkini..gtewwwww~haaa..setelahhh behempas pulas (knon)aiii berdayett...nehla hasilnyerrrr...auchhhhh....hekehekeh...nak mati hokehhhh aku berdayet...lantakkkk....asalkannnnn...ehem3...ahakahakah...







gtewwww~amacm..u'olssss....nampak takk haper2 perubahan aii..kununnnn~ehekeh...kerr aku jer wehhh feeling2 da kuwusss..hekehekeh...skangg nehh kire kalo timbang takderlaa jarum tuhh pusing pat kali kann...hekehekeh..tu ponnn aku skangg neh dalam poses jager makan g nehhh(yo yo orrr laaa sangat)..yerlaaaa....enytaim jerkkk badan aku neh leh naik..so..kne menten la...tapi alhamdulilah la kannn...biler da bese berdayet nehh...selera makan nehhh kureng la sket kannn...(kater akuuu...ohokhok...)...tapi seksanya berdayet dluuuu...tuhan jer tauuu..baper kali aku pengsannn sbb x cukop makan...(yer ker wehhh...haktuiiiii...hekehekeh)...benarlahhh bak kater pepatah..."beauty is pain"...gtuuuuuu..awwwwww...perponnn..aku bersyukur idop aku dlu n skangg..aku x penah menyesal badan aku dlu camtuuu sbb badan aku yang gedempol tu laaa aku knal aper ituu erti idop n knal macam2 kerenah perangai orangg...so....aperponnn yang pentinggg kiterr eppiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!1yebedabedoooooooooooo~yebba!!yebbaaa!!!!

1 comment: