Saturday, February 27, 2010

ketemuu merekaaa~..ngeeee~

siler abaikan wajah2 interprem kami inehhhh~duduudududu~

salam...
oohh!!sungguh hot!!hot!!!hot!!petangg nehhh...tekopek jerawat aiii..auuuu...
(silerr bacer dengan nada gedikss paling tinggi...ehekhh)...wiken2 camni...bemulala aksi golek menggolek diriku inehh kat umahh..ngadap pesbukk dari pagi sampai pagi balikkk..gilooooo~so...tetibe niat aku nak beblogging tuhhh raser nak tunaikan japp...lantakkkk..layannnnnnnnnn~hekehekehe..

ekceli...bekurun da aku nak post entri nehhh~tapi tulaaa bizi bebenor akak nehh dek non~(bizi aperntahhh)...haaa...kat cni aku nak stori la ckett kann corat coret knunnn akuu ketemuuu sama ituu pemili incik wann akuuu~wink~huh~yang pentingg sangat debor hokehh akuuu maser pes taim tuhhh~glerr khauuu...pes2 juper terus tdo skali ngan pemili,tok nenek kat kampung incik wan...mmg sesungguhnyerrr gigih jugaklaa akuu taim tuhh nak besekan idop dalam pemili oangg...debor glerrr aku kang tetibeee tekeluar sawan weng akuuuu,sipat kuwang kemuliaan akkuu nehh?????~naiyaaaaaaa chekkkkk..AIYOOooooo~weeeeeeeeee...hekehekhe...

TAPII!!!yanggg pentinggggg...sepeti yang temaktub n tesurat..pemili incik wan mmg sportingg abehhh~akuu ponn muler2 jerkkk malu2 ayamm turki gtewww...pehtuuuu!!!!jeng3...ilangg daa susok malu akuu nehh~ngehngehngehngeh...*keji*wokeiiii..mari3...cekidaut2 laaa hokehhh ngan pic akuu yang jelita nehhh ngan pemili kekandakuu inehhh~hekehekeh(geedikssssss~ewwww)


haaaa..nehlaa mak,n adik2 incik wan~wink~

ohhh!!!ibu mertuaakuuu..gtewwww~hekhekehekh~

aksi telampauku besamer adik2 incik wan kuuu~weeeeeeee~


sesungguhhhnyerrrr thanks to incik wan n pemili coz layan akuuu mmg superb n bley masuk ngan akuu yang sememangnyerr wengg nehh~hollloooo..holloooo~n satu lagikkkk~mau tesedak2 ayam gtuuu akkuu bilerrr incik wan kater mak dia sohh aku panggey
'mak' jerkk kat mak diaaa..toksah dok makcik2...tetttttttttttttttttttt~gtewwwwwww....oh!!!terkesima dirikuuu inehhhhh~hokhokhok~sekiannnn..daaaaaaaaaa~



2 comments:

  1. dila, sok lusa klu nak tunang/nikah jgn lupa jemput aku yea..aku doakan kebahagian ko dgn wan hingga ke akhirnya...aminnnnnn ^_^

    ReplyDelete
  2. ishhhh sok lusa hapernyerrr my dear...dekat sangat percaturan ko tuhhhh~hekehekh...thanks kawan doakan akuuu...aperponnn aku harap yang tebaik jerlaaa..kiter cumer merancang kann~

    ReplyDelete