Thursday, February 4, 2010

ooohhh...debornyerrr akuuuu~

gigehh takk muker akuu tengah bekeje??????hakahakahakh(sangat2 buat2 hokehhhh..x bleh blaaa)

salam...
aiyoooooo~sesunggohnyerrrr abeh getor segala kepala lutot akuu biler dapat emel yang fakulti aku kne santau pantauu or nm lebey sopan ODIT MQA from kementerian mende ntahhhh...pengajian tinggi rasernyerrrr...(gler tak amek pehatian akuuu...hokhokhok)...so...secare kelam kabutnyerrr n tawaduknyerrrkk bawulaaa aku tegedik2 nak siapkan segaler tok nenek jenis fail n portfolio yanggg mmg eeeeeeee!!!!menncikkk hkehh nak buattt~tapii nak tanakkk..kne la kannnn..kang x pasal2 kne buang keje plakk hakuuuu~penat lakk aku tarah smer rumpot tengah jalan wat modal mencekek sbb takdek gaji nak makan..hikhik(overrr okehh aku nehhhh~choiii)



segaler jenis bapak tok nenek fail aku kne wattt~huh~semoger aku selamat aku menggigehkan diri....hokhokhok





wajah jelita hakuuuu(jelitaa kerr????gilooooo..)yangg bajet stress la nehhhh~x blehh blaa hokehhhh~hkehkehekeh


maka dengan ituuuu~bawulaaa aku teraser nikmat bekeje dengan betungkus lumus siapkan fail kusus akuuu...bawulaa teraser nikmatnyerr ari cuti ponn kne datang opis wat keje sbb nak mengkedarah dakwat pinter kat opiss..hekehekeh...soooooo....aku da kne redi habehh nehhh...da siap2 pesan kat student akuuu soh purak-purak paham aper akuu ajorrr..kanggg tetibeee ader yangg tanyer banyak,mmg pas kelasss akuu lempangggggggg kuatt2...(zionis takk hakuu????)hakahakahaa...n aritu jugakkk tepakser laaa akuu wat2 fluent cakap omputihh kann...well..da namer UITM kannn...haruslaaa all inn omputihh~hekehekeh...nak ajar wat kek n roti pon kne spekang2 omputihhhh,perjadahnyerrr???hermmmm...layannnn jerklaaaa labuuuuuuu~hekehekehe...olehhhh ituuuu...semogerrr sesi pengajarann kuuu selamat di santau pantauuu...hokhokhokhokhok~

siler abaikann cincin n inai di jari ku ituuuu~gtuuuuuuu~sajerrr gedik2 feeling ala2 pengantenn..hokhok(sangat tak dek kene mengena hokehhh ngan entri nehhh~choiiii~)

No comments:

Post a Comment