Wednesday, February 3, 2010

mereka datang~


salam...
hasyummmm!!!!(sambel tenyeh2 idong)manyaknyierr habokkk!!!...bersinn aku dibuatnyerrr da lamerr tak hapdet belog nehhh(overr u u'olls...hokhokhok)...huh~neh la akibatnyerr..oang wat belog,aku menggedik nak wat jugakkkk..haaaaa..skangg hamekk khauuuuu,sampaii nak bedebu belog aku nehh x hapdet~okehhhh...pull stoppp merepek pasai habok debu bagai..skang nehhh..aku nak hapdet pasai hari aku bejimba2 ngan bespren akuu time zaman JAHILIAH aku blaja dluu kala...hekehekehe...*keji sangat*

last week..(yer ker haku nehh??)....sedangg aku dirundung kepiluan n kesayuan hati soang2 kat ghumah(poyosss aku nehhh)....incik wan akuu plak jauhhh..huhuhuhu..lamer sudahh x juperrr dia hokehhh~rinduu bangat...tengah dokkk kire rambut aku selai2 nak ilang raser boring(rambott kerr???ngeh3)..aku dapat kol..mauu tekejot bagai mak jande munyet akuu biler ropernyerrr kawan lamer aku datang dungun nehh..doang ajak aku kuaa..aku hengat doang tpoo akuuuu..yerlaaa..pejadahnyer plakk kann datang dungun nehhh..doangg nehh namer piok,cibot n wan atau gelaran manjer untok doang2 nehhh ratu2 mak ayam sedunia...*hanjing*..

mereka ini aderlah benamer wan cibot n piyok~sesunggonhyerrr mereka sentiasa mengakui lebey jelita dari aiiii...awwwwww~sentappp 'mak' nokk~hokhokhok~


akuu ponn aperlagikkkk..bedesupppp...sarungg aper sepatutnyerr yang tak di sarung dikala ku keseorangan ...okhokhokhok..*amat keji sangat*...hepii sangat akuuu doang datang cni...yerlaa..lamer xjugak x juper mak2 ayam nehhh~hekehekehe...disebabkannn BANDARAYA DUNGUN nehhh ala2 pekan koboii gtuuu..aku ponn tataulaa nak bawak meronggeng kat mn..last2...aku ponn bawaklaa doang neh g MESRA MALL sbb aku raser tu tempat paling berprestij yang dok ader n blehh gakk lerr kiter feeling2 ala2 kat PAVILION gtewwww~hokhokhokhokhok....

aku kalo jalan ngan doang nehhh..mmg kompom makhlok2 sekeliling tak peewitt2 akuu..maka dengan ituuu secara x langsong dan tesiratnyerr....saham kejelitaan akuu waktu tuhh ala2 down gtewwww...*sile muntahh*hakahakahakaha...so..x payah laa kann akuu jalan2 ala paris hilton kerrr,marc antoni kerkk(gilooo khauuu???)...

aku yangg feeling2 aper ntahhhhh~poyossssss~hokhokhok~


maka harituuu mmg hari2 aku ngan hero2 jelita nehhhh dpenuhi ngan sesi2 poto shuting sampai setiap celah MESRA MALL kami men snap2...mmg kalo oang sekeliling nmpakk KOMPOMMM!!!doang chop yang kami nehh aderlaa pelancong darik ZIMBABWE hagaknyerrr atau kater lebey indah lagikkk kami aderlaa WENGG + JAKUN!!!gilooooooooo~YANG PENTINGGG!!aksi2 begamba kamiii adelahh amat terlampauuu darik segi undang2 penapisan JAKIM N SIRIM...(ini aderlahh merepekkk hokehhhh~gilooooo)...skalikk lagiiii b4 u'olls cekidauttt tengokk aksi2 TERHANGAT n TELAMPAU aku n mak2 ayam nehhh~aku nak mintak amponnlaa kat incik wan akuuu atas ketelanjuran aku begamba ala2 artis fofular gtuuuuu~sesunggonyerrr hamponkannlaa kegilaan gepren mu inehhh keraneee bilerr saat dia terasukk olehhh insan2 jantans2 jelita nehhh,dia mmg akan lupe diri seketikaaaa...janganlaa dirimuu khuatir wahai incik wann sbb dakuuu setia pader dirimuuuu~ohokkkk3!!!!gediksssssssssssssssss~
















haaaa...amacammmmm...nehh bawu ckittt aksi2 telampauuu x hengat duniyer darikkk kami2 yang jelitaaa nehhh~haaaa...lets cekidauttt lagikkk~taraaaaaaaa~













kami yang feelingg ala2 boyer lawot atau nm manjer mentibang lawot yang sedang tedampar di lautan batuuu gtuuu...hekehekehekeh~



maka dengan ituuuuu~neh jerlaa yang aku mampu aplod...mater inehh sudahh ngatokkk wooooo~so..semogerrr kawan2 aku tuhhhh gumbiraaa di saat aku tepakse
mengentertain mereka2 di sini~hohokhok~pader incik wann jugakkk~jangan nak sentap2 hokehhhhhhhhhhhh~ kiter sayang kamooo laaaa....hokhokhokhok~

No comments:

Post a Comment