Thursday, February 25, 2010

oh!!adekku~

aku patahh kakiii????haaa...skrolll down okeyyyyy~hekehekeh..

salam..
aku skang nehh tetibe raser mode sedey plak daaa...ekceli b4 diz,takder la aku raser sangat...ntahh tetibe skang neh tetibe menggedik plak akuu nak becedey bagai...tau pasai paa???gilerrr khau tauu???da aku tak bagitau lagikannn..(aperr akkuu merapuuu nehhh!!)okehhh..bebalik pader criterr..camniii...a week b4 CNY arituuu..tetibe mak aku kol..adek akuu yang laki tuh,eksiden....nanges2 mak akuu..aku yang kat tganuuu nehhh???tak ker gelabah dengar macam2 hal...aku ingat ker yang eksiden adek laki aku 2nd...psai dia tu yang telebey lasak..nek motor macam bawak roler koster..mmg aku bajet dia la kannn...ropernyerrr...mak aku cakap adik aku yang 1st...dia nehh stadi kat uitm penang...eksiden kat uitm dia...kne sodok ngan ngan moto lain maser nak masok simpang....tekejot giler babeng akuuu..pasai dia nehh ala2 sopan ssantun...bepekerti mulia cket bawak moto....gtewwww~tapi benda da nak jadikann..

haaaa..nehlerrr adek akuu yang knon bepekerti mulia + behemah tinggi bawak moto tuhhh~wink* wink*


yang akuuu cam kesiann tuhhh..adek aku nehhh..senang aku cakap faizal jerla ekkk A.K.A aban(nm manje knonn...dia tauu aku tulehh cnii meninggal akuuu knetumbuk)..yerlaa...dok adek aku,..adek akuu..susah bebenor..hekehekeh)aban nehh cam x leh trime kenyataan gtuuu dia neh eksiden...4 the 1st tuhhh...maybe ingat tak terokkk..patah bese jerkk.....tapi biler da kne betongkat saner cni..tebatas nak buat aperponnn...kadang2 tengok dia cedey sowang2..maser cuti CNY aritu..sempat la aku balikk..kadang2 akuu men gak ejek2 diaaa(gler firaunn prangai akuuu..ehek3..)

haaa...giniilerr ropernyerrr akibat telalu behemah bawakk motooo...hamekk khauuuu~ehekkkkk~

kadang2 aku marah gak diaaa..kuatkan semangat....cbe berusaha senirikk..patah kaki jerponn..bukan kne potong...yerrlaaa..mak aku da besusah payah jaga diaaa,sampai kencing berakk ponn mak aku bawak...dia dok banyak songeh..kenelaa seDASSS ngan akuuuu...akuu kannn kakak yanggg jelita lagiii bepekerti muliaaaa..gtuuuuu!haktuiiiiiii..hekehekehe...



so..bler aku da saunn gtuuuu...dia nehh cam nak tunjuk protess gtuuu,buat sumer senirikkk...kalo b4 dis...dia semayang dudk atas kusi..skang neh aku jengok bilik dia gagahkan diri dok tahiyat,semayang cam bese.....dengan kaki patah..bawu bukak simen...pakai suwar senirikk,g mandi senirikk...SAMPAILAAAA..kaki dia jadik makin terokkk..besalah plak akuu raserrr..mak akuu punyerla marah akuu..yerlaaaa...mak aku x penah ungkit aperponnn..aku jer lebey2 marah adek akuuu..aku bukan aperr..sian katt mak akuuu...dokkk besusah payah kat adek aku tuhhh~aku cumer nakkk dia kuatkan semangat...

berimann habeh la nehhhh~hokhokhok~mmg kalo dalam siblings paling beriman dia neh laaaa..akuu???????erk...berimannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....ngeeee~

Since aku marah dia...dia buwat smer senirik..doktor kater patah dia makin terok...kne simen lagi sampai atas...kekadang akuu tengokk dia temenong jerkkk...tanak cakap ngan saperpon..temasok la mak akuuu..mauu tak terasa hati da mak aku tuhh..tapi anak kannnn~sabo jerlaaa...PASAIII...adek akuu nehhh kiree mmh maklok ilmiah habehhh~maksod akuu dia nehh mmg komited habeh ngan akdemik dia..temasok la kelas dia kat U tuhh..ngan stadi dia n so on..so..dalam patah2 kaki camtuuu..dia still nak g kelas menapak jalan satu uitm tuhhh...mauu tak makin terok kaki dia tuhhh...dia cakap jadik aperrr,dia tanak extend blaja..aku neh kesian kat diaaa..tapi dia katerr aper jadikk ponnn dia akan tetap g kelas...so..bejalan saner cni pakai tongkat...mak aku hari2 nanges tepon akuuu...adek aku tanak saper tlong diaaa..bapak aku nak kasik kete pon dia tanak...yerlaa..mn leh bawak kannn...hermmmm..rupernyerr sengsara jugakkk patah kaki nehhhh~nyesal plakkk aku marah dia lebey2...adek aku kater dia malu sangat n cedey ngan diri diaaa..aku katerrr tuh smer hikmahhh....smer tuhh ujiann Allah nak bagi...hermm...tapi tulaaaa..still hari nehhh..camtuulaa..dok betongkat jalan g kelas,g saner cnii...dia jadikk pendiamm sangat...hermmm..saba jerlaaaaa..wahai adekku....kadang2 cam sayang plak aku kat adik2 akuu nehhh~(glerr khau x sayang adek senirik)...wink~

No comments:

Post a Comment