Friday, February 26, 2010

keje giloooooo~

salam..
aituuuu..aku n iwan(lecturer samer aku gakk)wat keje giloooo kat o piss..hekehekeh....nehh smerrr si iwan punyer ideaa..dia g rampas rokok sowang student kitoang nehh...student nehh mmg hevi smoker gilerrrr...akuu tak kesahh lantakk khauu laaaa nak isapp rokok kerrr,isapp aperrkerr(whatt??)*keji*...tapii sajer laa cam nak ajar cket dak nehhh~..yerlaaa..kejap2 ilang g smoke..muker da ruper macam penjenayah besiri dahhh..mataa merahh jerkkkk,mcam jin aprit!!gerramm akuu...busokk tauuu bau rokok tuhhh~aku da la mmg pantang bab2 bekenaan rokok nehh..nak isap lehh..tapi g jauh2...(naseblaaa incik wann da memahami akuu..hikhik...soooo..diyer akan larikk jauh2 kalo nak smoke..bagussss abanggg~ngee)

olehhh ituuuuu~aku ngan si iwan pon melancarkann serangan zionis,wat keje gilooo...amek rokok dak tuhhhh n kitoang bawak g opiss..maka dengan itu bemulalaa segalerrr episod itam student aku tuhhh bler nak smoke...aper kitoang wat????????????haaaaaa....cekidautttttt~


haa...nmpak nehhh haperrrrr...kami kuarkan segaler tok nenek tembakau dlm rokok tuhhh.then si iwan nehh campurkan ngan lada hitam + lada putih + garam+ cengkeh....hamekkk khauuuuuu~pastuuu letak balik tembakau tuhhhh...perghhhhhhh!!!!!mmggg syiokkkkkk habehhh la kotttt kalo sedot2 rokok tuhhh,tetibe raser rempah ratus gtuuuuu~plus raser cenkeh yangg amatttt blueekkkkk!!aku pon nak muntahhh!!!!!..haa....raserkannnnn~*kejiiiiiiiiiiiiiii*

operasi sedangg rancak bejalan~bkan sebatang hokehhhhh kitaoang pekenaaa...tapi 3/4 kotak tuh jugakklaaaa..*gilerrr firaunn prangai*hekehekeh...nehhh smerr iwannn punyer kejeeee...akuu AJK tetinggi jerkkk~gtuuuuu...

makaaa tetunai sudah segaler plan kekejaman kamiii...muler2 ader gaklaa raser keinsapan tuhh muncol kannn..cam kesian plakk wat camtuuuu..tapiiii kejapp jerrr raser insapp tuhhh...banyakk raserrr PADANN MUKER KHAUUUU~kot tehuyung hayang dak tuh jalan lepas nehhh..naiyaaaa akuuuuuu~tapiiii camnerr kaloo dia katerrrr "miss!!sedappp gler rokok nehhhh~miss wat camnerrr???sayer addicted nehhhhh!"ahhhh!!sudddahhhhh~meninggal akuuu...tettttttt~wink*wink*

p/s ; incik wan aderlahh insan palinggg banyak beristifar dengor aku wat keje camnehhh~sabo jerklaaaa incik wann....dapat geprenn wenggg nehhh~ehekkkk~

No comments:

Post a Comment