Monday, January 25, 2010

budak bawuuu..

salam..
di kebosanan ujung minggu aritu...tetibe si faizal ajak aku join dia kasik taklimat kat budak semester satu fakulti kitowang..which is fakulti hotel...yerlaaaa..freshie la katakann...haruslaa ader segala taklimat suai knal bagaiii...dluu akuuu..harraaammmmm....takder hokehhhh~lantakk khauulaaa jalan tecongok2 carik kelas...skangg nehhh....huh~macam2 hokeyyyy...tu ponnn amat melampauuu gak kekadang doang nehhh(sile bace ngan nada amat jelezz hokehhh..ngeh3)..ekceli faizal kne kasik talk aritu..so darikkk akuu dok meronggeng2 kat umahh tanpa hala tujuan..aku ponn ikot diaa...leh gakk aku cuci2 mater akuuu carikkk jodoh kannnnn!!!hokhokhok...amponnnn cik wannn!!!kikikiki...

faizal yang tengah gigeh kasik talk kat setuden..ngeh3..aku?????skodeng darik jauhhh~hokhokhok


yang teman aku arituu..kak ina.. kak ina neh lecturer gakk..dia ponn nak ikot join talk tuhhh..so...tecongok2 la kami bedua kat blakang dewann dok perati si faizal kasik talk...hermmm..neh ader satu situation yangg aku mmg la aku nak tegelak bagai nak glerrr...maser tuhh aku ngn kak ina dok la kat kusi blakang...kat crowd ramai2 dalam grup setuden nehhh...sajer jerk kami dok ctu..maleh nak dok ala2 vvip kat depan kannn...tetibe kannnnn....nak dijadikan citer...aderlaa sowang setuden neh dia tegor aku...dia nak dok seat sblah aku...da mmg kosong kann...setudenn nehh ala2 nyahh gtuuu(awwwwww~)beria nehh spiking ngn akuu..aku ponnn tunjuklaa kredibiliti aku nehhh walopunn kekadang inglish akuu nehhh cammm haktuiii~hokhokhok~

aku n kak ina yangg knon takdek hala tujuan dalam dewan nehhh~hokhokhokhok~


pas dia pon dok sbelah aku...aku neh ponn buat2 la tengok henset laaa...tengok gamba aku n cik wan laaaa...hekehekee(sangat gediksss hokehh)...tetibe student tadi ponn tagor akuuu...knon cam peramah la gtuu kannn...wink~dia tanyer akuuu..." awak amek kos aper???setuden fakulti neh gakk????"wupssssssssssssss...tetttttttt...kompom2 dia tatau aku nehh lecturer agaknyerrrr...kerrr mukerrr aku nehh bajet muder wehhh..hokhokhok..ala2 bebi face kowttttt~bluekkkkkkk...geliii mak~hahahaha

aperjerlaaaa ektiviti si faizal nehh watt kat bebuddak freshie nehhh...hokhokhok~aku ponn aperlagikkkk...layann gakkkk~

aku ngan kak ina lagikkkkk~(aku mmg sker begambaaa..ader aku kesahhh????hokhokhok)


aku ponn naperlaaa...blur sangat waktu tuhhh~leh jujur plak jawab...."ehhh...sayer bukan student..sayer lect kat cni..."tetttttt~temaluuu okehhh student tuhhh~sian diyerrrr...hahaaah..beria2 doww mintak maap...kire cam tatau aku lect kat ctuuu...hahahaha..kak ina ponn cakap kat akuu naperlaa aku tak kelentongg jerkkk kater aku student ctuuu..mesti lagi gempakk agaknyer conversation tuhh~hokhokhok..x sampai ati aku tengokk muker dak tuhhh~padan muker akuu sampai student pon x knai...ngeh3...well..low profile gtuuu..hokhokhok(haktuiiiii!!!)

ekceliii arituuu bestt gakkk..bukan aperrr...segalanyerrr makan priiiiiii hokehhhh~ngeeee~tu sangat PENTINGGGG hokehhh~hekehekehekehe...k lahhh..chowwwwwww~

1 comment:

  1. sebab awk tu cute sgt, huhu.. muka nmpk childish.. patutnye selambe je awk klentong, siap offer jd besfren lagik.. huhu.. silap2 mamat tu cakar muka kat jalan bila awk msk kls dia as lect.. ada bunyi mcm kejam ke..??

    ReplyDelete