Tuesday, January 12, 2010

citer mengong~

(sesi menghabehkan maser b4 stat muvieeeee~

aksii gedikkksss yangg teramat hoverrrr okehhh dikala abad inehhh~

salam..
ekceli neh kire entri basi2 lemakk gtuuu..(iyekkkk)hehehehe...da lamer aku nak tuleh entri nehhh,tapi tulaaaa..ader jerkk halangan2 berduri yang menimpa diriku inehhh x kasik hapdet belog..hangen ok~
neh ekceli sambungan penghapdetan belog hambe yang aritu~yang aku g mkn stimbot ngan geng seangkatan aku~pas mkn ritu,kitoang menggedik g tengok wayang....aku tataulaaa agaknyerrr nehh la percaturan yang amat salah dalam idop aku tengok citer BUDUHHH nehhh~'duhai si pari-pari'eeeeeee~camnerlaaa bleh terbuat idop aku bleh g tengok hanjeng nehhh...nyesal aku dowww~naseb aku x beli popkon jadik modal aku nak mencekek dlam tuhhh~kaloo takkk,mmg aku dudok betafakor patblas minggu sbb nyesal~nak dijadikan citerr u'olss...aku nehh tak penah lagi tebuat idop aku tdo dalam panggong..TAPIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x semene2 sbb citernehhh ibarat memusnahkan maser keriangan idopkuu...aku terus krohhh3 dalam panggung tuhh tanpa raser besalah~*keji hokehhhhh* mamfussss~

nehla citerrr yang akuuu raser macaaaaa..eeeeee!!!!waddehel laaaaaaaaaaaaaaaaaaa~



paling aku raser keji kan u'oll aku nehhh beria nehhh g book tket citer nehh knonnn2 citer nehhh HOT gtuuu,pemess cam citer box opissss...yerlaaa..takot kne qiu panjang2 kannnaku nehhh bkan aperr cumer tepandangkan hero kesayangan aku jerkk,abg q hedar akuu belakon dalam tuhhh...kot2la melethoppp!!gtuuuu...padahal...blehh blaaaaaaa~patotlaa taim aku g kat buking koleksyen kaunter nak amek tket,aku kne jelingan hebat dari akak konter tuhhh~dia pon heran agaknyerrr tegamak manusia nehh beli citer camniii....budusssss~


aksi piling2 terujerrr nak tengok citerrrr keji cam vavi nehhh~


biler masok panggong..kitoang cam nak gelak bejemaah secara berirama raserrr biler tengokk dalam panggung tuhhh x sampai seploh oang...raser nak amek sowang satu row bleh men golek2 atas kusi jerk raserrr~aiiiiiiiiiiiiii...bengangnyerr akuuu!!!!!mmgg aku cam tegedik2 nak kuwar awai jerk rasernyerrrr~tapi kangg kne lempang beduri plakk gatal nak kuwar awaiii....aper yang akuu mampuu??????????????hanyer mengire detik biler nak berakhirnyerrr citerrr yang takdek motip nehhh~sewel*

aksi sewel sterosnyerrrr b4 stat muvieee~lamerrr gilerrr dowww tunggu nak stat(ker kami yang tunggu awai sangat wehhh sebab over terujerrr???ok...fine~)

p/s--------->aku tataulaaa naperrr q hedar nehhh tegamak belakon citerrr camnehhh~sampai hati diyerrrr~kalo 'cinta itu bute'..skang aku juper perumpamaan bawu..'q hedar itu buter'..okehh..pine~ camni kerr wehhhh nak soh sokong citer mekhlok mesia nehhh~choiiiii...kang aku layan citer omputeh comolot kanggg bisenggg!!!!!!padan mukerr khauuuuuuu~bakk cni balikkkk duwet akuuuuuu!!!!wat modal mencekek keyepsiii ker mekdi kerrrr~urghhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment