Friday, January 1, 2010

cecek darah kerrr cekek aku?????????????

salam...
semasa aku sedanggg meriwayatkan entri nehhh...aku sedangg amat BENGANG!!!!!!!!GILOOOOOOOO!!!!nak tauu pasai aperrrr....meh cni mehhh~
PASAI NEHHHH!!!!!!!!!!

koang tauuu...aku neh x kesah sangat bab2 makan haga camner ponnn..x la aku bekiree...tapi IKOT LOGIK la kannnn!!tapiiii kalo da smpai buat aku tecekek ngan HAGA ala2 aku beli kat fud kort kat pavilion!!!mau dapat LEMPANG* priii oang kdai nehhh~koang tauuu haga kat fud aku kat atas tuhh baper??????semilan hengget sengah hokehhhh!!!!!!!!!!!skali lagikkk!!!!nak aku ejer????S.E.M.I.L.A.N H.E.N.G.G.E.T S.E.N.G.A.H!!!!!!aper jerkkk yang aku amekkk???

------->nasi kuwang dari separoh..kiree suku la kannn...aderla kat 200 butir nsik..
------->ikan keli masak lemak cili api...kuah 3 sudu teh..
------->rebong busokk A.K.A kenceng jembalang(kawan aku yer memandai penggey neh air kenceng jembalang)..
------->sambal belacan
TU JERKKKK!!!!maka dengan ini...."dikKK(naseb panggey aku adik..cukerrr!!)..sumer semilan hengget sengah..."
uhuk3...mau TESEDAK akuuu!!!!!!!!!!!!(stoke kejap)pakcik nehh kire pakai SEMPOA ker aperr??????ader yangg kene sumpahan sihir patblas keturunan aku nehhh~
pas aku da agak2 puas tesedakkk..aku pon bayor...maleh akuu nak carik gado ngan pakck x cukop gigi tuhhhh...agak2 kalo aku tumbok laju2 tuhhh,darik x cukop gigi agaknyerrr mmg kompom aku bagi tinggal sarap tunjang gigi jer kowtttt!!!!!!!!!!
sblomm aku blahhhh..nak jerkk aku pesann kat pakcikk tuhhh.."PAKCIKKK..IKAN KELI NEH MANCING KAT LAUTAN ANTARTIKA KERRR,PASIPIK KERRR,LAUTAN HINDI?????..."choiiiiiiiii jerkkkkk RESTORAN BELANGA SEK 7 SHAH ALAM ..hamekk khauuuu..alamat penoh aku kasik~

1 comment:

  1. motif MAHAL NAK MATI???? dia tau tak ko tu culinarian satu ketika dulu????

    ReplyDelete