Wednesday, January 6, 2010

januari!!!!!

salam.....
berdirinyer aku di sini(bediri ker aku???choiii....)wehhh bosannyerr akuuu!!padahal banyak keje n banyak poblem nehhh~haduhhh,/...jangan menggeloh dila woiii!!!!(sambil hentak2 kaki..)aku ponn tataulaa naperlaa smer benda kne jatuh bln satu A.K.A januari nehhh...aku punyerlaaa dok harap2 segalanyer ala2 mulia la kannn biler menjelma bulan bawu nehhh~tapi takperlaa nokk!!!!aku REDHO + PASRAH...haihhhhh~(mengeloh manje..ehek2)

petama-tama-tamanyerrr....aku hilang kak julie aku...dia da dapat keje len...jadik cekgu kat kem tentera sungai buloh..so....melangkahnyerr dia kuar dari umah akuuu...segala2 nyer berubah laaa...aku nak kne carik osmet baru yang skang x muncol2...ader tuhh nak sewaa...tapi aku plakk banyak songeh,.telalu BERFALSAFAH laaaa...skema nak mamfussss laaaaa...kuat makan laaa...mesti kurang cantek dari aku laaa(mtip la sangat!!)..macam2 la x kne ngan aku nehhh~nak carik yang kuat begosip~gler khauuuu!!!haruslaa x dapat...kau jerkkk satu2 nyer makhlok sker pok pet pok pet....)dush3...hamekk khauuu penumbok patblas das~)skang padan muker akuuu!saper pon tanak sewaaaa~tinggaila aku n alin...alin plakk bawu kawen..so...kalo laki dia tuwon tganu,dia lepak hotel...aku?????cam oang juai air soya x laku jerkkk mukerr...dari sepenakot2 manusia..skangg gigeh daa aku dok sowang kat umah...(padahal keliling badan aku letak yasin)

so..biler kak julie kua...aku kne amek alih jadik tuan umah...b4 this kak julie..so..aku kn bayor segala deposit kat kak julie lebey 1K jugakk..haiyoooo~ngan barang umah takder...da ghoper cam padang mak sirat da umah akuuu....aderlaa seketol tb(tu pon ehsan musoh ketat aku)...mmg kalo nak wat court futsal mmg kompom2 bleh lepas laaaaa....*keji*

okehh..thennn...bulan satu neh jugak segala roktek aku,insurans bagai smer nak mati...insurans plak mau kat 1K gakkk....choii betoilaaa....mn laaa aku nak cekau duettt nehhhh!!!!mulerlaaa plan firaun aku datang menyirap~nak mintak kat ayahannda terchenta..hikhikhuk(dan dan terchenta nehh~)

belek2 punyer belek keta akuuu....tup2!!!bawu sedarrr..kete aku nak kne servis..yang ke 20 000 km...aiyooooo!!ammma!!appaa!!!!bukan cket tuhhh...neh da masok full servis...kurang2,mau kat 200 lebey~nak matiiii!!!!!!!naper laaaa taim2 nehhh la kete aku neh nak cukop segala sevis bagai....hiiiihhhh~pelikk la hakuuu~(nak pelik hapernyerr???)

haihhhh~lehhh becabang sarap otak hakuu memikir benda nehhh~tapi nak wat camner..tok n mak aku kater xbek mengelohhh....aku x mengeloh la wehhh..lepaskann napas jerkkk~hikhikhik~ngan keje aku bagai nak giler awai2 nehh..yerlaa student2 bawu masok semester kann...mmg macam menteri karachi la keje akuuu..(mengong karachi hapernyerrr)

YANG PENTINGGG!!mmg bulan satu nehhhh~segala duit2 ekonomi pembangunann diriku inehhh musnah bederai yerrrr~jangan berangan la pada diriku inehh nak meronggeng bagai anak raja..skangg nehhh kalo blehh makan pon ikan bilis jerkkk...tu ponnn sekor sehari..bahagi duwe...sebelah lunch,sebelah dinner...glerrrr khauuuuu!!!!!!

hermm..k lahhhh....permisi dlu yaaa~(sambil kelam kabot kemas meje)...neh laa akibatnyerrr tulih blog care haram waktu kejeeeee....ngeeee~daaaaa....

(amacam????cukup gedikkkss tak aku ngan gambo nehhhh~*keji* hokehhhhh~buweeeeekkk~

No comments:

Post a Comment