Friday, January 22, 2010

waduh-waduh~

muker akuuu yang belagakkk seteressss + amat bizi hokehhhh~ amat x bleh blaaaaaaaaa..hekekehekehekeh~

salam....
phewwwww~sesunggohnyerrrr tahap kemalasan aku untuk menghapdet belog telah melanda~skang nehh bleh la kalo nak kater tahap kebizian aku neh dah mengalahkan menteri kebudayaan(motip???)...aku sesangatlaah amatt bizi hokehh..kua pagi2 pi kelas..malam bawu balik ghumah..awal2 semester kannn..semangat la akuuu..knon!!!!so..maser untuk aku membelai2 belog aku nehhhh~mmg gudbai la kowttt~ngehh..tapi aku still bacer lagi entri2 owang lenn...cumer untuk menghapdet belog seniri tuhhhh~haduhhhhh...mmg M.A.L.A.S hokehhhh..(padahal tarakk aidiyer)...ngehhhh3...hermmmm..so...natila u'olls ekkkk...ai nak ronggeng2 memanjerkan diriku dluuuu~nati rerajinnnn..ai hapdet okehhhh~daaaaaaaaaa~

2 comments:

  1. lama btol nak tgu update dari cik nuwul..

    ReplyDelete
  2. hahahahaahah~well....bizi ler katerkannn..ngeh3....saba yer cik sesayur...yang len kaming sun...ngeeee~

    ReplyDelete