Monday, January 4, 2010

jumper diyerrrrrrrr~


salam...
halluuu u'olls...hermmm...sudehh lamer ropernyerrr diriku ini tidak menghapdet belog ineh(padahal x sampai seminggu pownn..poyossss...)...huh~sesunggohnyer speti yang diwar2kan n dinantikan mmg haku laa makhlok paling bz rasernyerrr(haktuiii)...hari keje kuu penoh ngan kusus..kusus..kusussss...bukann kusus kawen kehhhh(tu nak tunggu incik wan...awwwwww..gediksss..)..hermm..beselaaaa..kat uitm nehhh..kalo keje mmg x yah larik laa ngan segala jadah kusus smerrr..ehekssss~kehlaaa..bosan citer nehhh~NEXT!!!!

okeh u'olls..ekceli arituu kannn...aku g kl juper incik wan akuuu/.....awwwww~aiii sangat malu hokehhhh...mn takknyerrr 6 tawonnn lebey okei da x juperrr...gigeh x gigehnyerrr aku g saner juper diaaa..padahal mmg sengkek habeh waktu tuwon kl tuhh...gaji pejadahnyer smer mn masok g...tapi GATALLL!!!!punyeerrr hati keringnyerrr...LANTAKKlaaaa....aku gigeh gakk g kl ngan faizal A.K.A musoh ketat akuu...(hikhik..hamponnn faizal)....aku ader duit kerr..x der kerrr...janji aku g sanerrr..hikhihki...maka aku pon bekater pader diri akuu~KO MMG SANGAT SEWEL+GLERRR hokehhhh~ngokngek~

sampai shah alam..cam beselaaa...takder 'teratak' lebey spesel darikk ex-ghumah aku kat apartment baiduri...mmg tulaaa tempat aku menaburkann segala air2 basi kuuu..auchhhh~sangat geli hokey....ngeh3...padahal soang manusia pon takder dalam umah tuhh..yerlaaa...bebudak tuhh x balik cuti lagikk..tapii naseb bekk laaaa doang nehh amat prihatin kat haku nehhh~maka aku ponn dapatlaa kunci ghumah tuhhh tanpa tuan umah disisi(doang tinggai kunci kat jiran yang baikk)...olehh ituuu...aku ponn legaaaaaaaaa~mekacehh ler bebanyak pader adik2 ku smer kerane begitu mempercayai kakakmu ini~ewwww~cedeyyyy....

okeiiii..pastu da kat saner..aper lagikk...statla ektiviti berjimbaan akuu....oang sambott new year kebebung kedebang tengok bunger api..aku kedebung kedebang membute kat umahhh....ngantokk dowwww~burokkk nak mamfusss prangai hokeiiii....(burok kerrrr..kire ok la kannnn...x lepak2..ala2 gadis solehah gtuuu..awww...kejiiii*)

maka dengan sepeti yang diwar2kan aku ke shah alam nehh aderlaaa hanyerlaaa untuklaaa bejumperrlaaa dengannlaaa kekasih hatikuuulaaaaaaaaaaaa~ewwww~aku nehh punyer susah hati takot kaco dia keje...nak kontek punyerlaa seba salah...kang x kontek,x ker menyesal aku selama patblas keturunan x juper diyerrr???aku ponnn gigehlaa dok kontekk dia...msg segala bagai...muler2 X DAPAT RESPONN Hokehhh ncik wan aku nehhh~cam nak meraung aku raser kontek dia x dapat....mulerlaaaa syaiton nirrajim nehh dok hasot2 aku knonnyerr incik wan aku tanak juper akuulaaa..larikkan dirilaaaaa..macam2 laaaaaa...*cam nak lempang jerk raser syetan2 tuhh)aku ponn mulerlaaaa PASRAHHHH....

dikala aku di rundung KEPASRAHAN yang teramat sangat...tetibe incik wann aku muncol!!!!!!!!yeayyy..rupernyerr diyer keje tadikkk...(hkhkkik...tekedu seketikaa...)maka aku ponnnnnn~bedesuppppp!!!off to SEPANG!!jupe diyerrrr....dup dap dup dap~nebesnyerr hakuuuu~)

incik wan kater gamba neh buwokkk~tapi aku cukerrrrrr~*keji*~


1st time juperrr incik wannn..aiyoyooooo~malunyerrr hakuu..tapi aku punyerlaa kaver2...TAPIII!!!Aku tengok dia lagikk la maluuuu...tesipu2..awwwww~(jangan marah haaa incik wan ..)tapi logikklaakannn...da lamer x juper...lastponnn..zaman2 skolah,cinta2 kera gtuuu...*keji*kitowang xjalan mn ponnn..dia bawaklaaa ronda2 kat nilai...yang petama kali seumor ido akuu bawu tauuu yang 'nilai' tuhh ader banyak ghopernyerrrr...n paling aku syokkk tuhhh n suker2 ayam gtuuuu dia bawak lalu kedai hantaran kawen(seee!!!!!!!!!!!!!tu nmnyerrr bagu HINT okehhh~awwwwww~lantaklaa aku nak pasan sowang2 ponnn...eheksssss~)



waloponnn cam kejap jerrrr kitowang ronda2 n bejimba2..aku raser epppi ler sesangat~mn takknyerrrr...insannn(knonn~)yang aku da sekian lamer x juperr..last2 cenngini rupernyerrr tuhan temukan kitoang..relationship yang aku mmg x penah langsong tepkir dalam idop aku...mungkinn ni dikatakan jodoh~)motippp tetibe aku jadik cam tesuson kater2 gtuuu)....n yang pentinggggg~aku sangat epiii!!!!!!!!!!..wahai kamoooo incik wannn..mekaseh yerr menerima diriku inehhh n layan segaler kerenah glerr ku inehhh~wink~(aku pedulik haper~)eheksssss~

3 comments:

  1. biaallaaaaaaaaaaaaaaaa~lalalalaalalala......

    ReplyDelete
  2. cutenye gmbr atas skali tu.. hehe.. sweetttt la u all.. happynyerr..nampak bseri2 gitu.. ke sbb camera flash.. huhu..

    ReplyDelete