Tuesday, January 26, 2010

marah~

salam...
huh~arini mmg dalam sejarahh mmg aku amuk habeh habesan kat kelas aku mengaja...sesungguhnyerrr akuuu mmg berada dalam keadaan yang amat stress...bukan stress ngan aper..tapi stress ngan pay L setuden zaman skanggg...aku tataula nak kater aper....dluuu..maser aku setuden aku ingat mudah tugas nak jadik lecturer nehh....rupe2nyerrr...biler aku senirik da jadik lecturer...mmg azab....aku neh bukan la jenis2 nak marah oang senang2 hati....aku sangat x suker marah...tapiii bilerrr aku da marahhhh..mmg aku raser oang tuh kne korek2 kubo siap2 kot....dlu aku sangat RESPEK kat lecturer akuu..x kire laaa walopon lecturer aku yang slah waktu tuhhh~tapi SKANGGGG!!!!biler aku baikkkk...cakap lembot2....x penah marah....smer setuden pijak kpala akuuu..aku raser x perlu kot nak maki hamun bagai..mencarut vavi dsb...sebb aku raser GARANG tuhhh bukan cara sebenar nak mendidik..yang pentinggg TEGAS!!!tapiiiii masalhnyerrrr bebudak skang nehhh..even aku TEGAS skali ponnnn,dowang anggap aku main2...sbb aku x penah MENGAMOKKK!!!!so....ariniiii...dengan RASMINYAAAA sepeti yang temaktub dalam buku sipir(motipp?????????/)..aku mmg telah berubahh menjadikkk insannn yanggg umpama kne rasokk ngann jinnn yang tengah bunting...(hokhokhok..sempat lagi nehhh nak gelakk>..)

SOOOO!!!!olehh ituuuu..aku amat beharapp sangat setuden2 zaman skang nehhhh~TLONGLLAAAAA respekkk cekgu2 anda..YESSS!!!aku lehh begurau begelak hoha hohaaa,begelek sakan dalam kelassss..tapi still have a limit between lect n student....time buat keje n dalam kelas tolongla besunggoh....jangan ingat mentang2 oang tak reti nak marahhhh,nak menjerittt,nak menenking bagaiii macam HAKKKUUUUH nehhhh x dekkk perasaaan nak AMOKKK...plisssslaaaa..pkirrlaaa macam budakkkk masokkkk unibersiti cketttttttt.....ok...chowwwww~

2 comments:

  1. uishhh.. marah bebenor nmpknye tu.. sabar cik nurul.. keje pape pon mmg stress espescially kalo keje dgn org.. mmg rs nk lempang2 je org2 tu.. jadinye, moh le kluar bjoli2 dr amok-amokan.. okeh??!!!..

    ReplyDelete