Sunday, January 10, 2010

with them~

salam..
alluuuuu~again...aku dengan penoh tawaduknyerrr tulih entri waktu kat opiss...bosan aku takdek kelas nehh~arini jerkk aku free sbb ari2 lenn tahap kebizian aku da bleh setarap ngan hero kebanggaan anda sumerrr,*kecuali aku* si keluang man...pine~..so..sementara ader mase aku nak beronggeng kat opis nehh..bek aku buang maser hapdet belog aku neh kannn...*keji ok*

emm..aritu camne yang koang tauu,(saper tatau shaadap plissss...wink~)aku g shah alam...cam bese..aku kan sker buang maser, buang duit segala bagai...so...aku ponnn bedesuppp off to shah alam..kebetulan aku dpat tau..my bestfwen@teman seperjuangan aku menggatal taim stadi dluu datang saner gak coz ader interbiuuu...ditambah2 plakk aku yang bekobar2 bukan menn nak juper incik wan akuuu!kikki..padahal bawuu last week juper nehhh~gigeh nak juper lagiiii...sedangg tangkap cintann u'ollssss...aperlagikkk..x pkir panjang da akuuu~rinduuuu....ehek3...(panggggg!!!hamek khauu plempang namblas kali)

maser kat saner...aku hepi sesangat..coz dapat gak aku juper mimi nehh~dia nehh mmg kawan bek akuu...aku tak juper stat kitoang konvo aritu dahh..dia nehh laa pompuan seGENG aku kalo bab nak ponteng kelas,tdo tebongkang depan tb,teman seperjuangan yang usha 'lauk2'jantanssss ketika bejoging kat tasik di petangg hari...nehhlaaa oang yerrrr~*sangat keji hokeh*tapi kami sangat sopan hokehhhh~*buweeekkksss*

aku yang jelita n mimi yanggg~~~~ngeee~


pastuuu aku ni selaku kawan yang baekk hatiii(baekk kerr???)yang mn telah termaktub telah begaji sebab da bekeje ponn blanjer la doang nehh mkn kat johnny's..aku mmg da niat dari rituu lagikkk kalo da keje nehh nak blanjer kawan2 bek aku nehhh~yerlaaa..kali nehh rezki aku lebey~so..wai not kann blanjer kenkawan~hikhikhi(hebat x susunan ayat aku...haktuiiii)aku x cakap lagi kat doanggg aku nak blanjer...kitoang g betige(aku,nad n mimi)..maser da masok jusco tuhh..tetibe aku kater aku lapor..nak makan...pastuu bawula aku berikrar 'aku janji' nak blanjer doang mkn...*gler*...maka dengan itu....akuu bia jerkkk doang jalan dluuu...aku tengokk doang jalan laju jerkk nak msok fudkort...ngeh3...ingat aku blanjer kat ctuuu~kikikiki...aku pon slamber lagikkk...pastuu aku poonn jalan menonong jer g kat johnny's...doang aperlagikkk...biler aku kater nak blanjer johnny's ,melompat bagai dapat doploh A kat SPM~mengong~hahahahha

nadhirah koreanholikss n si mimi tibihoiliksss...tesenyom riang yerr mreka2 inehh nak makan kat joniss nehhh~)

hermmm..waktu tuhhh~aku x kesah doang order aperponn...tapi malu2 dowww kawan2 aku nehhh...sejak biler ntahhh~cam nak *lempang laju2 jerk raser*aku mmg da niat nak blanjer kan...so..x kesah la bajet baper ponnn..asalkan kawan2 aku nehhh mampu jalan sambil gosok perot..(glerr burokk doww prangai)skali skalaa kannn..x cukop duet kiter juai diri..~choii~pehtuuuu kitoang punyer mencekek sampai da macam lembu bunting patblas bulan.(aderker???)tapii mmg johnyy's sangat besttt wa cakapp luuuu!!!!mmg akuuu kasikkk bribu bintang raserrr~lepas gian aku nak makn seapuutttt..bruppppp~..alhamdulilahhh~itu nmnyerr kenyang ok~wink~lalalalaalal~(sayer sedang senang hatiii)....

nehh ANTARA yerrr yang kami makan...A.N.T.A.R.A...yang lennn soroksss..kaber line hokehhh~nati owang kater kami cam gorila yang kne catu makan)



kami pilihh kuwah tomyammm..waloponn kene tambh seploh hengget utk kuah ineh sajer okkk....naseb sedapppp...kalo takk mmg aku mandikan dak2 johnny's nehh ngan kuah tomyamm~



/>aku agak rakuss yerrr ngan seaapuuutttt ketika saat ineh menjelang~choiii~


sesi rendam merendam~glerrr khauu camporr habeh smerrrr~x dek maknenyerrr aku nak tunggu satu2...*malas+keji*




merekaa yangg jugakkk rakusss ketika saat ineh sedang belangsonggg~*gler*






inehlerrr dessert kamii!!!!banana splitt hokehhh..kompom2 aku cedok yang coklat tuhh dluuu....sukerr yang bagai nak *glerr" okehhh~


kesimpulannyerrr(bajet surat kiriman rasmi hagaknyerr)...arituuu aku puass sbb niat aku slama nehh da terlunasss okehhh~soo..x dek dahh doang nak ungkit2 da pasnehhh,dok juai2 pantun soh aku blanjer...hikhikhi~*tipooo*doang baekk..x penah ungkit2..ehek3...n hari tuhhh.aku cam dapat agak yang incik wan aku sedang sentap ngan aku kehh...coz aku x kuwar ngan diyerrr~aku bleh pi meronggeng ngan makcik2 nehh~hampunnn incik wannnn~ailebiuuuu~(ehekkk...*plempang* lagikkk sbb doser menggedikssssss...)

1 comment:

  1. oooo...chopstick jatuh smpai meja sebelah xcite...kaber kew??? hahahha...

    ReplyDelete