Thursday, December 31, 2009

BABAI 2009!!!!!!


salam...
ello u'olls...hermmm..ekceli aku sangt bosann sesangat sesangat hokeh di kala aku dengan penoh TAWADUKKnyerrr tulih entri nehhh~kikikiki...tinggai lagi x sampai sejam nak kaundaun...so,..aku raser sempat lagik kot aku dok nak imbas2 gtuuu aper2 jerlaa pasai tawon duwe ribu semilan nehhh~CHUP2!!!!nehhh aku pelik nehhh..tengah aku dok kusyuk tulih entri nehh..tetibe aku dengor bunyik bunga api bagai..MOTIP????????lagi sejam wehhhh...aper ker awai bebenor bunyikk bunga api meriam bagai nehhhh...ker dowang salah TAIMING????kikikiki....ker akuuu skang nehhh kat KARACHI wehhh...kedebang saner,kedebang cni....rimas plak aku raser...cam nak tampaaaa jerkk aku raserrr bunyik2 nehhh.. eskiusmi.....tolonggg kasik ai KETENANGAN JIWA blehhhh?????(pangggg!!!!!motipp nak tenang2 bagai malam kaundaun nehh)...sbenayaaa aku soang2 kat cnii wehhh..aku yang MENGGATAL nak tuwon kat shah alam nehh..tapi tulaaaa..takder sesaper ropernyerrrr..incik wan akuu?????hermm..jangan tanyerlaaa..dia bz keje...leteh dan swaktu dengannyer...aku pon x sampai ati nak kacau diaaaa..(padahal hati akuu punyerr memberontakk bagai nak giler nak juper diyerrr)....sabojerlaaa NOKKK!!

kehlaaaa...di kala aku ala2 kepiluan sambot kaundaun aku atas tilam nehhh....bek aku koya2 tulih entri neh kannn...aku x kose wehh sebenanya nak kaundaun bagai..selebret tengok konsert segala jadah smer tuhhh...bek aku guling2 atas tilamm kannn..(padahal x dek genggg..ni nmnyerr ayat sedapkan ati hokehhhh~)ekceli..tawon 2009 banyak bagi suka suki duka duki kat aku...samer banyak jerkk....biler SUKA SUKI aku gelak2 cam pompuan kne rasok...biler DUKA DUKI aku mulerlaa merawong2 bagai kera kne simbah asid...mengong~okeh u'olls...lets cekidaut aper suka suki duka duki haku nehhh~yo!!yo!!yo!!!!....Skangg nehh aku sajer nak mengader stat DUKA DUKI dlu hokehhhh....(aku dulik haper kannn...)

DUKA DUKI akuuuu...


yang pentinggg muker aku sangat (sambil mengucap panjang)..hokehhhhhhh...buwok nak %#@&%#!!!!(aku x carotlaaaaaa)...neh nmnyerrr muker cedey mengeediksssss~


-----> tepakse bepisahhh ngann classmate aku taim degree,my besprenn n all my buddies....aku kne pindah tganu..huwaaaaa!!!!aku sangat2 rindu kowang smerrr...n takkan luper moments kiter yang gler2 tuhhh...sesunggonyerrr mmg kowang amat WALLAAAAA~

------> nehh mmg sangat2 DUKA DUKI aku...aku n ex hosmet aku kat apartment baiduri tepakse putus kaseh demi kebahgiann kami besamer...cewwaaaaaahhh...choiii hokehhh~heheheheh...aperponnn TOTEH,MIMAH,AS,IF,JEM,DIDI,n NAD ....mmg u'olls TEBAEKKKK darik ladang laaaaa..aku mmg sayanggg kowanggg waloponnn koang mmg manusia paling WENGGG aku penah juper,....ngeh3...

------> aku tak lehh kompol duit rayerrr dahhhh!!!huwaaaa!!tasuker..tasuker!!!!

hermm..aper lagi ekkkkk..aku raserrr cam banyak jerkkk duka duki aku...tetibe cam putus jiwa plakkk...okehhh..taperlaaaa..lets cekidauttt suka suki aku plakkkk~


SUKA SUKI akuuuu~

-------> Aku grad from uitm and got my degree!!!!stelah 2 tawon behumpas pulas(knonn..uwekkkk!!!)kikikiki.....(tanpa sedikit pon perasaan riak +takbor..padahal...haktuiiiii...ngeee~)

-------> aku dapat adiah kete darik ayah akuuu...mmg ailebiuuu la ayahanda kuuu!!!mmmuahhh...(umah tanak bagi ayah>>??pangg!!!kne tampor namblas kali)

-------> aku bejayer kuwuskann badan akuuu!!!(walopunnn idokler kuwus cam pleywud tuhh)hehehehe...tapi aku bejayer tuwonkann badan aku kat 20 kilo...wehooooo!!!!

-------> Aku dapat keje ...cita2 aku akirnyerrr tecapai biler dapat jadik lecturer uitmmm....ai laikkk so muchhh!!!!!wink~

-------> da blehhh raser bagi duit rayerrrrr,duit nafkahh bagai kat parents,adik2 n manusia2 sekelian alam...(neh suka ker duka????)kikikiki...

-------> neh aku palingg SUKAA!!!!!aku CLASHHHHHHHHHH!!!!BREKAP ngann manusia tuhhhhh~mmmggg kompomm neh paling akuuu SUKA SUKiiiiii!!!!!!woooooo~(hatiku rianggg~lalalaall)

aperlagikkk ekkkkk...tetibe KEBLERAN akuuu melanda hokehhh~HAAA!!!aku da ader BELOG!!!!!ailebiuuu la my BELOG....wink~

------> DANNNNNN!!!!!!!!!nehhhh..aku paling terujaa hokehhhh~mmg ai laikkk so muchhh3!!!!aku juperrr oang aku sangat sayaaaaangggg cam aku sayang mak ayah akuuu...oang yangg aku sangat aku cinta n mmg ai leppppp himmm so muchh laaaaa....oang tuhhh aderlaaaaa....
-
-
-
-
-
-
-
-DIYERRRRR...(incik wan aku..ngee~)

Hermmmm..ekceliii tawon 2009 nehhh da nak belaboh tirainyerrr(cewahhh...ayat bajet buletin utama)..so....AZAM 2010???????kalo kat NURUL FARDILA takyahh tanyaalaaa...bukann aku x penah berazam...tapi aku nehh jenis x bleh nak plan..ader jerkkk mende x jadikk..walopun aku berazam satu mende tuhhh...biler tak jadikk..mula la aku nak kuarkan kater2 'MULIA'bagai...tapiiii tulaarrrr...biler aku da nak masok sweet 24 nehhh(haktuiiii)..aku da muler nak plan hidop aku...dlu aku bleh la men2 kann..wat aper azam2 bagai..bukan penah aku wat ponn..stakat hangat2 taik CACING...yerlaa..aku raser da tibe utk aku pkirkann idop aku(mode siyes neh kehhh..tuka mode cepat...)aku da nmpakk aper sbenanya itu AZAM...n tu laahhh sbenanyaa goal aku utk aku bejayerrrr!!!!gigeh dila gigehhhh!!!kikikikiki...aperkahhh AZAM AKUUU?????jeng3....aderkahhh aku nak kawennn???/choiiii...(sambil bebisik dlam hati...incik wann...kawen jummm..)kikikiki...k lahhhh...nmpaknyerrr aku da telebey waktu kaundaunnnn..knon bajet leh abeh tulih entri nehhh dikala bunga api meletop letapppp...(ala2 perasmian novel tekenal..gtewwwwwwwww)*amat keji hokeh*

wokehhh smerrrr!!!!!SAMAT TAWON BARUUUU!!!!!!semoga taun yang mendatang neh akan jadik lebey tebaekkk dalam idoppkuuuu!!!!!(kedabommmmmmm!!!!~bunyik bom tetibe)motip ..ko hengat ko kat karachi?????chowwwww~

No comments:

Post a Comment