Tuesday, December 8, 2009

ADER AKU KESAHHH???????????

eee!!!!!hot +bengang+ annoying betoi haku skang nehhh~
ENTRI neh tebuka pader sesaper jerkk yang raser tatau BELOG tuh aper or lebey tepat lagi tatau aper fungsi BELOG tuhhh~mehh cni haku nak taram cket~koang2 yang luar2 tuhhh....kalo hagak2 nyampah,raser belog haku neh ntah pape....x yah sbok2 nak baca kesah hidop haku neh~x hebat mn ponnn....dah INI BELOG AKU!!!!!sker ati aku r nak letak aperr,citer pasai aper....so...kalo ader INSAN-INSANterpelihara tuhh yang hagak2 benci belog haku nehhhh..dahhh....g carik blog owang len yang begitu TERPELIHARA akhlak budi pekertinya hoccay!!!!!!!yang pentinggg...aku x HIPOKRIT...chowww!!!!!yang benar~aku yang eklas dalam kebengangan...

1 comment:

  1. Dear, sabar sabar.. agree with u, sukati kitala nk tulis ape kn, kita nye blog.. mcm online diari.. juz ignore them..

    ReplyDelete