Tuesday, December 29, 2009

haishhhh......

salam...
samat ari slase...cam bese arini aku dok meronggeng lagi kat opiss...gelupor saner,gelupor cni..tatau nak wat aper...keje x banyak..yerlaa..semester xbukak lagik ....tungu la ko da bukak semester,student da balik ker sarang maseng2...kompom2 x sempat aku nak menggeluopor tahp cacing kne asid supurik~wink~

sedor x sedor da nak masok seken semester aku mengaja kat uitm nehh~next week bukak semester baru,hampir cukop setaun la aku jadik lecturer kat cni...insyallah..mmg aku x sangka sangat weh...citer2 masa aku kecik dlu da tecapai...walopunn dlu kecik2 dlu beselaa berangan nak jadik tak larik 3 benda neh,doktor,jurarawat,guru...3 kali isi borang,3 kali la citer2 aku berubahh...tapi biler da besor2 tuh...cam tingin plakk jadik ahlli gustii...*tipu*...kehkehekeh...tapi tulaaa..biler da blajar2 neh,,masok u bagai,aku mmg kagom ngan profession lect nehh...dalam ati aku slalu kater,ishhhh...giloooo ko dila nak jadikk lecturer??ko anak patblas pon blom tentu lagikk tauuu...nak kne master,pHD bagai..pehtu tengok taim aku blaja dlu,lect smer tua2 jerk,muker cam eduketed bagai..takott jerk akuu..kompom2 aku harus kensel niat aku nak jadik lect...keji*

haa..neh smer ngan anak muwid akuu...amacam???mamfussss oang x kater aku neh cekgu doanggg..(ader sedikit unsor2 keperasanan dictu yerrr..ehemm!!)


yang nehh ngan student2 hero kuuu~ensem2 smerr..*tapi ensem lagik incik wan akuu...)wink~



Tapi tu laaa...oang kater,rezki kann..aku pon x sangka aku dpat keje yang aku mmg nakk nehh..walopon baru bemuler n junior baru...tapi aku besyukor sangat sbb neh kire platform aku untuk aku mara dalam bidang nehh(perghh..ayat akuu...bleh sawan cekgu bm aku...)pehtuuuu biler tengok anak murid plakkk..hadoiiiiiii...lebey kuwang baya aku jerkkkk...kalo g jalan2 skalik kompom2 doang kater aku neh kawan2 doanggg...muker muder u'oll..iyekkkkssss...*jangan muntahh!!tahan dlu*...*keji prangai..


student2 ku poyosss-poyosss sumernyerrrkkk..tapi cekgunyerrr,tetap jelitaa hokehhhh..auchhhh~





kadang2 biler dok merewang kat dalam uitm tuhh..ader gak student x knal aku nehh..berangan ala2 diva nak KEKWAT ngan aku..knon aku neh cam doang gakkk...mamfusss x layannnn~nak kne tampor ngan aku??kikiki...aku cakap jerkkk...x dek mn aku nak tampo..aku cekgu yang baekk tauuu~sporting gtuuu..yerlaaa..aku kan penah jadik student..so kekadang tuhhh biler nak marah....sian aku tengokk..mulerlaa tebayang muker adik aku laa,hati pilu laaa....da tuhh caner aku nak garang??ader jerkk dowang bodek2 akuu....naseb hatikuuu kental..no extra marks okkkk..(kater aku)...*choiiii jerk prangai"



Leturer inehh sangat overr hokehhhh~x blehh blaaaa...ewwww~
(panggg!!!kasi penampor patblas DAS)



aperponn..next week aku da start mengaja dahh!!arghhhh...bemuler la episod tulang2 ku kriok2 kkrekk(sound ifek patah tulang)...cam nak patah namblas rasernyerrrr...tapi redho jerlaknnnn...dah tugass akuu..KNON!!!uwekkkk...muntah hijau akuuu...semoga aku bejayer!!!!gigeh dila!!gigeh!!!...





wokehhhh~chowww sumerrrr...daaaaa~

4 comments:

  1. owhh..kawan Emy Ju rupanya...
    maapla Cik dila..mek tak prasan lgsung Cik Dila jd follower slama neh...column Follower belog i tuh mengong2 sket....hr ni br ade kesedaran...bdeway..thanxs..nanti Mek link u back!

    ReplyDelete
  2. hehehhee...mekaceh mek...si emy ju slalu citer pasai mek...tu yang kiter jadik follower mek...best blog mek..heheheh

    ReplyDelete
  3. eh!
    kao ngajar kat uitm dungun ker?
    waaa..kalao yerr..ada la kawan aku!!
    aku report duty esok 31/12..
    tapi lecturer package jela..
    baru grad..

    ReplyDelete
  4. a'ahhh...aku kat cni..aku pon pakej wehhh...ko ngajo kos aperrr????dok mn skang???

    ReplyDelete