Tuesday, December 29, 2009

pelikk kerrr?????

salam...
tadi petang,b4 acu nak balik perak balik...chup2!!!!kowang tau tak ape acu2 nehhh???haaa..nak tauuu,bacer dlu entri b4 neh hokehhh..,jangan men terjah jerkk,sekian mekaseh..wink~wokkeh sambong....aku pon bawak acu makan IKAN CELOP TEPONG n AIS JAGONG kat pantai..memuler,..dia pelikk..IKAN CELOP TEPONG???AIS JAGONG????haaaa..tu laar...neh kree makannan PALING HOT la kat cnii..kowang penah dengar???penah raser????(saper yang dah,dok diam2 jerkkk)...slalu kalo oang tganu tuhh tau la kott..tapi macam saper yang dari PERAK ker CAM AKU ,KL kerrr...mmg hagak JAKONNN laaaa...IKAN CELOP TEPONG tuhhh aku x heran sangat..tapi AIS JAGONG tuhh..impress gak aku memulerr..da nm TGANU kannn..mmg makang ikang laaaa...presh3 gtuu...isi ikan tuhh...perghhhh..manis glerrr!!!putih isinyerrrr..(sajer kann nak stimulate kowangg..pdn mukerrr..)....haga ponn mmg meletop2 MAHAL!!!sampai ati makcik kedai PINK~sekor ikan kat 3 hengget sekor...ratah gtuu jerkkk..da macam meow2 da aku tengokkk...tapi aku meow2 shumell...meowwwwwwwwwwww~

yang AIS JAGONG plakk...mmg aku pelikk mende seketol nehh(sekali lagik,tatabahasa ku amat cemerlang)...ais tuhh dowang blend,pehtuu doang tepek jerrk jagong tin tuuhh+ air gule..dahhh..siapppp..tu jerkkk...pelikkk la hakkkuuuu..mende camneh ponnn dowang leh niage..(kowang x pelik dok diammm...)da mmg TREND owang kat cni hagaknyerrr,petang2 mmg doang akan NGETEH giget2 ikan celop tepong nehhh~hermm....dets wai laaa aku bawak laaa kawan aku acu nehhh mkn mende pelik nehhh~okeh laaa..chowwww~




p/s...>>>>haaaa...saper mai tganu..meh cni mehhh..aku blanjer makan mendalah nehhh..sedapp woooo~its finger linkin gud...(motipp tagline kayepsi???)

2 comments:

  1. uhh.. telan air liur kak non ~~sambil mandang air sirap atas meja yg x menarik ati lgsg.. kirem ais jagong tu seketul..

    ReplyDelete
  2. hamboiii kak non~tingin yerr...dop per.mung tunggu depang umoh..kekgi ambo bori ke mung...ngeh3...(tetibe menggedik spiking ganu..aww~)

    ReplyDelete