Monday, December 28, 2009

diyerrrr~

salam..
entri aku kali neh ekceli agak kepoyosan cket...saper yang hagak2 nyampah atau eeee yucks..babai...ader aku kesah???belog aku kan..hkhik...(padahal akuu neh da telebey rajin apdet belog...gilooo~)tentetif(knun...wekkss)pogrem aku hari cam bese,agak2 x padat gtuuu...balik keje,aku membute japp..dalam sengah jam cukop dah hakuuu..x leh lamer2 tdo aku neh..kang aku mulerla raser WENG bepinau paksi bijik mata aku..kak julie aku plak.. G DATING takdek kat umah...1 st date u'oll...jenohhh aku dok tenangkan kak julie aku nehh tadik kat umah yang nebesnyer tahap nak kne hukum gantong sampai mati...yerlaa..pestaim la katerkann nak juper bakal laki yang kire sedara dia knalkan...aku ponn nebes gak(pehal lu???)..yerlaaa...risau kak julie aku kuwar sowang gtu..so..aku ponn hapal la no plet kete mamat tuhhh(pdahal aku luper no nombonyerr,plet depan jerk ingat)...sewel~

pehtu..tinggai la aku sowang2 kat umah,merewang2 kuar masok bilik..nak bukak pesbuk ponn macam da nak muntah da aku dok hadap menatang neh bukan tiap2 hari,tapi saat kott...(begitu tegar diwiku inehh..awww)hermmm,...akunehh dok tengok laa henset aku kot bebunyikk ader oang msg...tapi haremmmm ~incik wan aku plak keje..aku tauuu..dia kalo siang mmg x msg..aku pon x kesah sbb tanak kaco dia keje..kalo dlu,time aku dok menggediks becinte,kalo oang tuhh x msg aku mulalah cam ilang akal...mcam nk lancarkan serangan bosnia rasernyerrr...tapi alhamdulilah aku ngan incik wan aku nehh,aku sangat bleh besaba...sbb aku sangat paham keje dia...n aku tanak jadik cam dlu2 telalu mengongkong satu sama lain...nak pi mn sumer nak kne ripot(wadehell>??)...macam incik wan,dia pon x penah nak kongkong aku tanyer serba serbi segala celah nak g..sbb tu aku sayang diaaa..ewww~TAPII!!!tu bukan bemaksud aku bleh curang or wat mende yang dia tasuke sesuka hati...still ader batas2nyerrr...n aku akan sentiasa ingatkan diri aku mende2 camneh...

yerlaaa..kitowang neh dikire PJJ(pecintaaan jarak jauh gtuuu)ewww~gler mencabar tauuu..mmg nak jeles lebey2 pon x gune...gadoh lamer2 pon wat sengsara jerk...so...cmer KESETIAAN n KEJUJURAN (gler cam rukun negara plak)jerkk yang pentingg...masing2 tau komitmen masing2..dluuu,aku maybe besipat childish sebok jerk nak tau mn bopren aku g,kuar ngan saper,buat aper..siap wat friend finder..(huh~gler investigate aku dlu)...tapi kali nehh aku lebey cube memahami...maybe pengalaman lepas banyak mengaja aku bnda camni...

pasai tuhh..biler incik wan aku diamm jerkk,aku x la meroyan sangat..aku tau dia tengah bz n dia akan kol aku pehtu...n dia ponn x penah nak marah aku x msg or kol dia...BUKAN AKU TANAK!!!!tapiii aku nak bia diyer raser priii cket...coz kitowang same2 keje n stress ngan keje cukop da kot...biler balik,da free tuh,baru akan kontekk....sbb tuhh aku bersyukor sangat dapat diyer nehhh...hihihihi~



TAPIIII!!!! x bemakne aku x msg or tak kol incik wan aku,aku x sayang diaaa..giloooo???Tuhan jerk tauu betapa akuu kebas2 kaki(x dek mengene hokehh)nak msg diaaa..tapi aku takot mende camni menganggu diyer keje..so.."wahai incik wan ku...bukan sayer diam tuhh sayer x hengat or x amek berat kat kamuuu tauuu...sayer sayang kamoo sebab tu sayer tanak ader unsor2 paksaaan cam askar pencen dalam bermsg2,or calling2 nehh..as long kita ingat satu sama lain...sayer da bersukor sngat"...

KEPADA INCIK WAN~...thanks for being MY LOVE...(okehhh sumer leh muntah skangg!!)..wink~

No comments:

Post a Comment