Thursday, December 17, 2009

mari berjimba!!!!!yeahhhh.....

salam..
again...sampai lagik aku kat shah alam neh...aiii..aku rasa mau tiap2 minggu aku tuwon cni..agaknyerr da macam aku ulang alik kl-shah alam jer tganu-kl nehhh...pdahal kat 5 jam lebey tuhhh....gigeh tak gigehnye aku drive kete dari saner...akhirnyeee bejaya gak aku memberanikan diriku bawak kete dari saner....yerla..slalu dok jadik co-pilot jerkkk even kete seniri kann..haihhh~melampau betoi pompuan nehhhh!!!!wink~

okeh..bebalik pader citer aku ke kolumpo nehh...sebnanya lebey kuang di paksa la gak..heheheh...ni gara2 kak julie a.k.a chendana cipot yang pakse rela aku ikot teman diyer g interbiu...tetibe pagi tuhh maser kitowang dok beronggeng kat opis,si kak julie neh dapat kol dari PERHEBAT(menatang aper perhebat tuhh..haa..jap g aku ckap kehh)..untuk position cekgu sajian...(nak jadik cekgu plak kak julie soang neh)...mende PERHEBAT tuh kat sungai buloh...yang lgik mengong nyerrr interbiunyerr keesokann harinyer(gler bertatabahasa aku neh)..kol 9 pagi plak tuhh..haduhh..gilo ko apo ehhh...da la kami kat tganu...ingat kami neh neh ader kose selemun???budusss...tapi memandangkann neh jer peluang yang kak julie dapat...dia pn menggedik nak g gakk..mn tauu kot2 dapat rejeki dan JODOH kat saner kannn...ngeh3...dahhtuuu aper nyerr yang aku beria2 tulih citer neh padhal aku neh takder kene mengene pon ngan interbiu last menet nehhh...haaaaaa..kowang jangan silap..aku neh pon tejebak samer ngan citer nehhh...aku nehh pon..aperlagikkk..dipaksa oleh kak julie teman diyerr g interbiu...naseblaa aku pon rela...padhal..choiiii!!!!!x bleh bla rizen aku neh..(mn tauu aku dapat juper jodoh aku kat saner)ngeh3..giler desperet pompuan GILER nehhh...

okehh seperti yang dijanjikann...menatang aper wehh PERHEBAT tuhhh????hikhihik..haaa...menda neh sbenaya satu perbadanan gtu..untuk bekas2 tentera yang nak n dah berpencen...so..saper yang macam nak bukak bisnes nak juai makanan kew,nak buak kdai jait kerrr,JUAI DIRI kerrrrr..blehh la pektikal kat ctuuu..DANNNN!!!yang positon kak julie apply nehh nak ngajor pakcik2 pencen neh masak lerrr...ha...main pakcik pencen da skang KAK JULIE...layan PUCUK TUWE da skang KAK JULIE skangg..ngeh3...(mampus aku kne petir ngan pompuan nehh)haa...cam gtu laa ropernyerr..dahh..aku penat da nak citerrr..kalo x paham lagikk...g lah kowang berendam kat kolah masjid...kasik terang hati ckettt....choiiii~

bebalik pader citer aku....yang penting aku hepi walopon penat2 giler tahap MAK LAMPIR yang DIPUAKA...aku kalo da datng Kolumpo nehhh..aper lagikk berjimba2 laaa aku kat shah alam~da macam pompuan gler x penah nmpak bandor...~mengong~

DANNNN!!!!!yang pentinggg!!!!sepanjang 2 hari aku kat cnii....aku nak MENGGEDIK g juper EX BOPRENN akuu....x kirelaa..dia nak tengok akuu ker takk kerrr...(brani dia tanak juperrr????..akuu wat SAWAN 7 keturunan aku nati)...(masyaallahh!!!!kenaperla pompuan puaka nehh wujud di muka bumi neh)

p/s~luper lakkk...doakann kak julie aku ekk dapat keje kat PERHEBAT diyer tuhh....bukan aper..aku neh pon bukan eklas sangat nak doakan kat diyer..ngeh3(gler firaun statement aku)...tapi memandangkan dia bley jadik kebel besor aku kat dalam tu nati..aku akan gigeh wat solat witir kat diyerr(motip????)...jangan marah haa kak julie~wink~aiii sentiasa gigeh doakan u...(kali neh iklas demi merestui dirimu n ABANG PINK!!)awwwwwww~

wokehh..CHOWWW....

(gamba nehh sebnaya tekeluar tajok..ntah biler2 punyer pic ler aku men aplod jerkkk...gambo2 aku n kak julie kat kolumpo takde yerrr...aku pon tatau naper yang gigeh kitoang tak begambo...herannn betoii...sekiann harap maklom...wink~)

1 comment:

  1. aku xmo abg pink weh..aman rahman tetap pojaan hatikuwww walopun tak pink.. mak geli ok pink pink ne..nak jentik pon takot!!!!

    ReplyDelete