Sunday, December 27, 2009

MENGONG!!!!!

salam...
seblom bace entri nehhh..siler tarik napas panjang2..mengucap,bacerlah surah paperponn sbb aku akan kuarkan kater2'MULIA',KESAT n kalo blehhh aku nak hadiahkann HADIS kat makhlok DURJANA neh...sesungguhnyerrrr!!!aku skang berada keadaan yang teramat MARAH ngan sowang MAKHLOK yang WENGG!!!yang MENGONG!!!yang x PAHAM BAHSE!!!YANG XDEK OTAK!!!..aii...marahh neh aku nehhh marahhhh....(sambil pegang kayu mop nak tibai jerkk owang tuhh)...da laaa budusssss~paling aku x blehh blahhh ader hati nak PASANG PLAN HEBAT NAK KACO CINTAN CINTUN aku ngan incik wan aku...menatang VAVI betoiii~aku kalo dapat oang nehhh...mmg aku SIHIR idopp diyerrrr...SUMPAHHH bagi jadik cacing..senang aku nak kambus ngan tanah....maka dengan ituuuu!!!!!aku merasmikannn aku sangat marah bagai pompuannn kne botak kpala sbb kelimomor...(aper aku merepekkk nehhh)...YANG PENTINGGG!!!jangan harappp ko bejayer nak kucar kacirkannn aku ngan incik wan akuuuu!!!!!SYETANNN punyerr makhlokkk~

p/s~ pader incik wan kesayangan aku..."kamu..sayer mintak maap sbb 'sopann' sangatt kater2ku ini...neh sbb hormon kemarahan diriku ini telah melampui batas yang sedia ada~mintakk amponn sayer x sengaja nak carot2...(sambil cium tangan... )ewwwww....gedikssss...hikhihik..

2 comments:

  1. nak tumpang carot2 gak.. tu mmg betol keturunan ahli sihir tu, paru2 berulat2 nye org.. vavi ek.. hahahahah.. klaka la...

    ReplyDelete
  2. mmg sangat vavi~tercalar lidah ai carot2 nehhh~hadoiii...taper pasneh mkn kismis banyak2..(motip??)

    ReplyDelete