Tuesday, December 22, 2009

tiada lagik entri itu~

salam...
maka dengan ituu sayer ingin mengumomkan kat cni...yang sayer takkan wat lagi dahhh segala kejadah entri pasal si keparat tuh dahhhh(motipp???aku sangat emo???)nehh bukan nada frust okehhhh..tapi silekan bace dengan nada yang amat puas hati...segalanyer telah aku selesaikan...aku da pon wat yang tebaik..aku cube bukak pintu hati aku untok 'dia' n kasik seken chan knun~tapi dia dengan keparatnyerr nak kutok2 aku plak..cilakak betoiiii.....selama nehh banyak da aku perabeh kat diaa(skang aderlah mud mengungkit)...dia langsong x knang budi..hanjing~aku kalo setiaaa..aku setia habehhh TAPII!!!jangan sampai aku jadik SYETAN....g mampos la koo....aku cakap baik2..pujuk2 bagai...ko juai mahai...smua salah knunnyerr akuu..ko hengat ko tuhh DEWA???taikkk la dewa koo....okehhh dahhhh~x gune marah2...aku raser sangat nyesal nanges utk oang gler camtuhhh~sampai bengkak2 mata bagai cam mati laki~hengat aku hadap sangat jantan cam ko??????

maka dengan ituuu...sayer BERJANJI,BERGIGEH n BERTEKAD takkann lagi dok menggedik n dok merintih,meroyan bagai masokkan entri pasai knun dialah laki petama dalam hidop aku tuhhh~sekurang2 nyerr dlu aku dah berusaha~so..g leh JALANN ngan ko punyerr EGO tuhhh~budusssssssss~(sayer amat senang hati skang~)lalalalalala.......
MOHD IKHWAN??????????????/(lu bleh blaaaaaaa,gua tadak helan wooo)

No comments:

Post a Comment