Sunday, December 20, 2009

GLERRR JAKONNNN!!!!

salam...
aku raserr dalam alam semesta nehhh aku jerkk kot yang JAKON pasai menatang nehhh~maser aku OTW darik shah alam nak balik dungun...kak JULIE hakuu tetibe sagges g cuci kete yang sambil lalu jerrrkk..yang kiter dok jerkk dalam kete tuhh..x yah kuwar(aku tatau wehh aper nm diaaaa...punyerla panjang aku nak mendiscraib nyerr)...aku ponnn aper lagikkk!!NAK2!!!!da lamer aku tingin nak raser menatang nehhh(menatang aper ntahh)...haga muwahh...4 hengget jerkk...mengenang pulakk kete aku yang MASYAALLAHHH...NAUZUBILLAH...punnyer berdanak...aku ponn berdesuppp g tempat carwash tuhhh...dup dap dupdap..punyerla bedeborrr...esaited bagai nak GLERRRR!!!(glerr memalukann kaumm aku punyer esaited neh serupa macam x penah dok bandor...almaklumlaaa..slalu cucik tempat mahal(siler baca ngan nada riakk hoccay)bilerr dapat tempat muwah camnehhh...horeyy2!!!!







yang PENTENGGG waktu tuhhh....aku amat JAKONNN!!!!!.....punyerlaaa menggeletikk dalam kete..naseb tak kne TAMPA jerkk ngann KAK JULIE~awwwww.....yoo!!!!cekidout!!!!

2 comments:

  1. wahahhaha.. kalo kite pon jakun gak.. x penah lagik try menatang tuh...

    ReplyDelete
  2. menatang yang amat hebat di alam semesta ineh~awwww

    ReplyDelete