Saturday, December 26, 2009

WINDU MEREKA~

sila abaikan gamba yang takdek mengena ngan entri neh..sekian harap maklom~

salam..
aiii..samat ari sabtu...sesunggohnyerrr arini kebosanan yang melanda diri aku neh mmg tahap AYAM TECEKEK BIJIK GULI...tetekan aku raser idop aku kekadang..kalo kat shah alam tuhhh lenn jugaklaa..leh aku meronggeng2 tengok wayang ker...perabeh duwet kerr..kat cniii????ngadap pantai jerla aku....kekasih ati plakk jauhhh....auchhhhh~(tetap nak menggedik)tapiii xperrr...tok aku kater,,,x bek mengeloh..ader hikmahnyer tuhh..ader.ader....wink~biler dok sesajer hadap belog neh...tetibe aku cam rindu sangat2 kat bespren aku yang merangkap secara rasminyerr osmet2 aku yang gler..aku windu doang wehhh....kami da macam adik bradik..n walopon skang masing2 da ikot haluan senirik..tapi kami tetap rapat lagik walopun jaohhh....(pehal aku tetibe skema askar nehh)...doang nehh mmg gilerr..aku pon ttau nak mengketegori doang neh tahap aper dahh...gadoh x penah..tapi kami kalo dapat becakap..mmg oang kater kami tengah beperang...prong prang prong prang...sampai blok bawah dengor kami becakap...hermm...pape ponn aku mmg sangat2 rindu kat doang..sahabat paling gler dalam idop aku...kami lima oang smer...n kalo blehhh aku kawen aku nak lima2 neh jadik pengapit aku...ngeh3...gilooo~



Tengah aku rajin cam sasterawan negara nehh..meh aku mendiscraib sowang2 kami belime yang glerrr nehhh~awwwww.....TOTEH fofular ngan pangai pleygel diyerrr...kalo kat felda nitar tuhh...pompuan paling gedik yang hot of course la makcik nehh,baper ramai skendel dok ader...kami hanyer mampu beristifar...ngeh3...si MIMAH plakk..kaki tengok tb..sampai meletop tb kat umah tuhhh mmg takkan tutop...selagi takder lagu NEGARAKU kat tb tuhh,jangan harap dia nak beganjak...pelikkk la hakuuu~AS plak minah bajet skema..x bleh bla aku pompuan neh..dalam umah pon jadik dia wat poco2(yang aku pon join sebenanya)kikiiki...IF plakkk...aku sian makcik nehh..slalu kne marah ngan kami...walopon aku paling mude dalam umah tuhh(awwww..perasan sayerrr)...tapi dia nehhh cam blur2 cket..aper2 kami kne ketok dlu bawu dia jalan...n last...si NAD...neh aderla minah korea yanggg siang malam idop dia ngan cite korea..nak tdo pon dengor radio korea..aku raser dia neh kne angkat sumpah rakyat msia balik kot..ahaks~AKU??????takkan laaa aku nak citerrr..sbb aku ttap PALING JELITA..awwwwww(dushhhh!!!tumbok sekali kat muker)





mereka betige(toteh,mimah n as) yang ish3(sambil geleng kpaler)heheheehe...












aku yang jelita besamer TOTEH...hehehehehe..mishhh laling~


si IF n AS POCO2 ...ngehh3


aku lagik n MIMAH si kaki tb...wink~


Sesunggohnyerrr rindunyerr aku kat doang nehhh~nak nanges plak aku raserr(sambil layan lagu kenangan terindah,samsons)...selamernyerr kowang tetap dihatiku..ewwww(kembang habeh kalo doang bace nehh)...huuwaaaaaa!!!!!!tetibe raser rindu jugak kat incik bf sayerr...mn la diyerrr nehhh~tader kabar biter lagik rini...huhu..saba cik dila..saba...(sambil menabahkan diri)...incik wan!!!sayer windu samer kamoooo jugakkk(tetap ader unsur gediks disitu yerrr)..chowwww~

2 comments:

  1. ajak gi makan begerking kat mesra mall xmo..

    ReplyDelete
  2. gler sedih..huhu..mish all the sweet memories~


    -as yg cun- haha

    ReplyDelete