Thursday, December 24, 2009

takdek keje~

nehlerr buktinyerrr biler haku x dek keje~menggedik depan cemin


salam~
hermmmm..rajin plakk skang nehh aku dok menghapdet belog aku...tengah rajinn oiii..tunggula angen meroyan malas aku datang nati...mmg gudbai la smer...hikhik~mmg bosannyer laa idop aku skang neh wehh~dluu mase bz keje,tegedikk2 nak mengulor..upps....(kadang2 hokeh)skang neh biler smer student dok cuti..aku pon dengan rasminyerr x banyak keje... baru dok tehegeh2 bosan lerrr aperrr laarr....menderlaaa ko nehhh dilaa woiii~pangggg!!(tetibe satu das penampaq hinggap di pipi gebuku inehh..awwwww....sayer amat perasan hokeehhh...)haisshhhh....(mengeloh dalam nada 4 harkat)...

hermm...ekceli takder mende aku setori dah neh~arini mmg aku x wat perr...aku n kak julie aku mmg da macam mak bidan mati laki dok dalam umah~pesbuk..pesbuk..pesbukk..takder mende len da raser dalam kehidupan kami nehhh~dok hadap mende nehh sampai aku nak muntahh da nak belek aperlaa dalam tenet neh...aku ponn dengan sedekitt rajinn jerr darik kak julie aku,g la carwash kat tepi umah akuuu yang MAHAL nak mamfussss tuhhhh~cekek darah cam pontenak~pastuu balik darik amek kete aku tuhhh..perlagiii...aku pon mengediklaa ajak kak julie g meronggeng kat paso malam~aku pownnn vroom2 laaa..(motip tetibe bunyik moto)..





sila abaikannn segala pic2 menggedik kitowang neh hokehhhh~neh nmnyerr TAKDEK KEJE!!!wink~



hermmm..sampai paso malam...dok merewang laaaa aku ngan kak julie nehhh~satu mende ponn aku x raser nak beli..bleyy pulakk aku ngan kak julie raser nak temuntah kat pasor tuhhh bau oang goweng ayam laaa....wat apom balik laaa...naik kembang urat sarap akuu bau mendalah neh smer...hishhhhh..(tanak bau g dok kat kort memort..bauu sopa)...haishhhh..naper kitowang neh wehhh..kne tulahh di raja kerrr...ker kne sihir nehhh~sampai bau makanan pon x blehhh~hadoiilaaaaa...last2 tawaf punyer tawaf...kak julie beli agar2 singget...aku beli karipap singget...tu jerkkkk....(tak penah dibuat sejarah keturunan aku g paso malam beli tu jerk)...pastuuu sebab nak temuntah sangat2..kami pon blahhh~TAPIII!!!!neh ader satu mende nehhh~

sedang kitowang dok otw jalan kak nak g kat kete...tetibe:

aku~ "wehh emy..apsal oang tengok kiter semacam jerk nehhh..pelikkk la hakuuu~"

emy~ "wehhh..ko pon raser camtu kerrr..aku ingat aku jerkkk...naperr neh wehhhh....akuu pakai baju kannn...(motip???)..."

aku~ "tu lar wehhh..smer tengokk semacam jerr..takott aku wehhh.ker kiter nehh jelitaa sangat wehhh..awwwww~tetapp okehh statement gtuuu~

tu laar yang aku pelik tuhhhh~kalo nmpak jelitaa x per..kot tetibe oang nmpak ader hantuu ker ateh kpala aku kerrr..hantu dok merunton kaki aku kerrrr...awwwww~tidakkkkk....choiii molot aku nehhh~hermmmm..pastuu aku buat keputusan ala2 kat parlimen gtuuu ajak kak julie makan tomyam kat kedai depan pantai...nak tacabot kulit badan aku nehhh kne angen pantai~da mengenangkann yang kitoang cumerr beli kuwe soang singget jerkk kat paso tadikk...aku pon oderlaa tomyam n kak julie sup sayor...tu jerlaaa yang bley masok tekak kami wat masa skang neh~sekian harap maklom~daaaaa~







hermmmm..yang pentinggg...balik tuhhh~aku ngn kak julie aku da macam lipas kudung sebab nak ter UH UH..sakiittnyerr pewott akuuu..nek biwu muker aku bawak kete...hadoillaaa..camnilaaa..asal masok makanan jerkkk mulalaaaa~phewwww~

No comments:

Post a Comment