Friday, December 18, 2009

KETEMU JUA DIA AKHIRNYAAA.....(Gilerrr poyosss ayat)

salam...
akhirnyaaaa!!!!!kini pastiii....ku merasai....cinta yang suci!!!!awwwww!!!!(ala2 kak nita tengah sembelit)...hermmmm...aperkahh expression aku sepatotnyerr skang ekkkk~SEDEY???GUMBIRA????RIANG???MEROYAN???MERAUNG????herrmmmm....stress aku stress!!!!

Mengapakah aku harus rasa seperti ituuu????(ayat ala2 tesusun indah cam kat parlimen)...haaaaa!!!nehhhler nmnyerr gara2 g juper EX boprenn akuuu tuhhhh,si IKHWAN...yerrlaaaa da memang kegigehan aku datang ke kolumpo nehh mmg MENGGEDIK nak juper diyerr ponnn....da saat2 aku nak balik tganu nehh nak jugak diyerr juper akuu...WALOPONNNN!!!!akuu yang gigeh ker SEPANG g juper diyerrr....(aku sangat gler...sekian time kaseh)

(diya..insan pertama yang ku meroyan..dia..insan petama yang ku menggedik...(sila ikot tone poziah latep okehhh)
gamba neh sekadar hiasan..x dek nyerr kne mengena ngan pertemuan ala2 jems bond aku neh)


maser tengok muker diyerrrr..mangaiii cam nak nanges aku raser....ensemnyerrr jantan nehhh!!!nyesal wehh aku mintak clash!!!!aku cam nak pelok2 jer dia rasa...tapiii tu laaaa...dolu2 x perlaaa kann nak pelok2 bagai...upsssss...ngeh3...skang kenot2 r....malu siappp aku dalam kete...(sejak biler ntahhh)TAPIII wehhhh!!!!aku wat perangai gler plak dalam kete....aku yang drive kete tuhhhh.....dia dok sbelahhh...(yerlaa..x kann atas riba aku plak kannn)..mengong~aku bleyy NANGES dalam kete wehhh!!teresak2!!!!budussnyerr aku raserrrr....tapii aku cedey sangat wehhh...aku tatau aku cedey sebab dapat juper diyer kerr,,rindu diyer kerr...sewel betoii aku nehhh~haduhhhh~dia bley tengok jerkk aku nanges!!!!!PUAKA AYAM betoiii!!!lap la air mata aku kannn...kunun2 citer tamil gtuu...glerrr kental hati jantan nehhh....aku kne lap seniri kat tdung akuu...cilakak betoiii~(tapii aku eklas nanges tu wehhh!!)hikhikhik....

hermm..gtu jerlaa citer akuuu...x g mn pon malam tuhhh...cumer perabeh minyak kete aku pusing2 putrajaya,aku hanta dia balik kitoang babai2,aku ponn bedesup balik s.alam kol 1 pagi...(gler takot akuuu..mn tau kne rogol kerrr..)choiiii molott!!!!!!...

p/s~dia x cakap pon sayang kat akuuuu....huhuhuhu(motip???ko da clashh tuhh dok diam2 la glerrrr...) KU DERITA MERINDUIMU...OHH..TIDAKKK!!!!!(sawan aku datang dahhh~)


aku dan dia..(perghhhh!!cam tajok syair peringkat kebangsaan!!)(gamba neh pon sekadar di pinggiran jerrrk(motip???) xdek kne mengena ngan entri nehhh,,sajer jerkk aku nak menyemak page aku...wink~)

No comments:

Post a Comment