Wednesday, December 23, 2009

aku ada dia~

salam~
inilah yang dikatakan miracle..takdir tuhan~setelah behempas pulas aku menanges untok oang yang x sepatotnyer tuhhh~akhirnyerrr aku ditemukan ngan seseoang...chup!!!!jangan plak koang nak label aku neh pleygel ker haper ker...sebb benda neh datang ngan seniriknyerr..aku x duga ponn...aku senirik pon cam x sangkaa kan juper diaa..skang nehh aku raser aku sayanggg sangat kat diaa...(sewel jugak aku neh~)lantak la wehh koang nak kater aku aper...

DemiAllah aku x penah tesangka n tebayang pon akan jumpe oang neh~apertahh lagi nak bemadu kasehh...cewwahh~hikhikhik...dia neh dlu satu skolah aku...kitoang samer form cumer kelas len2...dia nehh kire antara geng2 dak nakal kat skolahh..tapi dia baikkk(bukan aku puji dia sbb aku suker dia tauu...neh eklas)heheheheh...dlu maser skolahh aku penah la minat diaa..tapi gtu2 jerlaaaa...yerlaa..aku sedor la wehhh..aku yang dengan gedempol nehhh...dengan waktu tuh krim muker x braper nak lekat...kening x braper nak ader(motipp??)zaman tuhh x dek browliner okehhh..ngeh3...camm x layak plak raserrr..(padahal maser tuh raser aku paling lawa dahh...kihkihkih)...camtu laaa citernyerrr..dia pon minat kawan akuu..mmg soploh kali ganda la lawa darik aku kannn~akuupon berundur dirii...cewaaaahh ..kunun~hehehehe...pastu habeh camtu jerlaaaaa..mmg kitowang x penah sembang ponn..apertah lagi betergor saper...(dia kater aku sombong...)yer ker wehhh...mungkin aku raser aku macam diva kot waktu tuhh~ngeh3...pastu masing2 bawak haluan masing2...sampai la skang...da 6 taun ghopernyerrr...heheheeh...tetibeee...

tup..tup...dia muncul dalam idop aku disaat aku memerlukan seseoang sbb aku cedey sangat time tuhhh~huhuhu(kununyerrr la aku nehh weh)tapii betol tauuuu....aku mmg tekejot bagai nak giler...dia mmg ensem wehh..mmg ader smer ciri2 aku nak kat diaaaaa...yang penting dia SEPET okehh..heheeh(jangan mrh wahai cik faris(bukan nm sbenar))...tetibe malam tuh dia proposed aku..aduhhhhh..aku neh ingat men2..yerlaaa.kitowang borak2 bese jerrr...cam x dek la kann feeling bagai..tapi aku neh kan gler...kadang2 cuba gakk juai minyak aku tuhh..naseb la dia beli minyak akuuu(motip minyak??...blehh kowang bayangkaannn...(sambung perenggan bawu..nati cekgu bm aku marah)

oang yang ko minat maser kecik(kirer kecik la tuh kann),zaman cintan cintun monyet(???)proposed ko...haduhhhh...aku da macam nak panggey pasukan kompang skolahh tamil da raser...macam nak sarong baju pengantin siap2 malam tuhhh...(mengongnyer la haku...punyerr sonok tuhan yang tauuu...aku raser aper tauuu...da macam hero jepon proposed akuuu(muker jepon beb!!)lantak la kowang nak cayer ker takk...tapi dia tetap di hati ku..cewwaaaahhh..hehehehe...hermmm...aku rasser cam nak wat sujud syukor raser..alhamdulilah..Allah da makbulkan doa aku...terima kasih tuhan..huhuhu...

hermm betoi jugak biler dipikir2kan balik cam lagu Raffi Ahmad n Ayushita.."jangan bilang tidak"..bait2 lagu neh~"banyak yang bercinta bertahun2 putus juga..ku harapkan dengan dirimu..walaupon singkat pendekatan...JANGAN BILANG TIDAK..adesssss~tetibe pilu plak hati hambe...huhuhu~

yang penting~aku beharap sangat..aku tak tersalah langkah kali nehhh~aperponn aku tetap akan bepegang tegoh cakap mak aku iaitu"oang yang baik Allah akan bagi kiter jodoh yang baik" so...harap nilah yang terbaik dalam idop aku~kalo bleh aku tanak oang len dahh...cukop la aper jadik selama neh kat aku~aku pon raser aku sayang sangat dia n harap dia pon camtuhh~(kekadang cam x logik yer gakk...kejappp jer da ader perasaan sayang kat dia)hermm..mungkin ni yang dikatakan jodoh...LEPAS 6 TAWUN X JUMPE SKANG JUMPE BALIK...Ya Allahh..sunggoh besar kuasaMU...aku akan teruskan dengan solat hajat n istiqarah aku supaya aku dpat petunjuk dengn keputusan ku ini~aminnnn....

YA Allah..sesungohnyerrr aku amat mencintai diaa~

diyer kater dia suker tengok gambo aku yang nehh~awwwww...sayer amat hepiii...(menggedikknyerr aku woiiiii..astaghfirullahalazim...~)

dia kate aku sepet....padahall..tengokkk.....saper lagi sepet?????hehehehehehe


aperponnn sayer amat BAHGIYE!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. bes la ko dila.. pasne sape nak join aku merintih..ko da bahagia..da ade abg sepet..
    weh jom pakai baju pengantin nak weh malam ne?

    ReplyDelete
  2. cik nurul.. wat a same story wif me n ur abg apek dr awal smpai akhir ur story.. sebijik tol.. (include d sepet one. hehe).. at last~~ kitorg kawen jugak.. jeng jeng jeng... x lama dh tu... ameeennnn...

    ReplyDelete
  3. dila, adakah ni along yg de skandal dgn farahanis dulu tuh? OMG~ ^0^

    ReplyDelete