Friday, December 11, 2009

naper sayer susah kua dating??????????????


salam~
haishhhh...bile dok sesajer buang2 mase gini kannn...terpikir gak aku kekadang~naperlaa aku nehh susah sangat nak kua dating ngan JEJAKA JEJAKA yang ajak aku kua~bukan laaaah niat di hatiku ineh nak tunjuk kepoyoan aku nak kater aku neh HEBAT!!!ni kire citer dulu kala kannn...dikala diriku HOTTT!!!gtewwww..ngeh3

Bukan takder wehh dlu yang ajak..tapi aku neh ntahlaaaa..PENYAKIT KETURUNAN KERR????(tapi mak aku dlu hebat jerk dating..hehehe)...SUMPAHAN MAK LAMPIR ker...aku pon tatau yang aku liat bebenor nak kua dating VS MERENDEK2 gtewwww..awwwwww~ Nak kater aku kater malu...aku nehlaaaa MAKHLOK yang x reti malu plus paling poyos..aku raser aku BAJET CUNkot wehhh..kikikikikiki....ada jerk alasan aku....alasan x logik plak tuhhhh~budussss~pastu merinteh takder oang ajak kua~padan muker ko GILERRR!!!...

inilahh pompuann yang bajet HEBAT yanggg liyat bebenor nak kua date(cheq maliiuuuu)wink~


Neh aku paling x bleh blaaa~kalo kua date pon,x reti bedua wehhh..segerombolan osmet+owang kampong aku hangkot..mengong~pastuuuuu!!!bilerr oang yang ajak aku kua date tuhhh minat pader KAWAN akuuu!!!!!mulerlaaaa..aku yang MEROYANNNN!!!!!buduss~

TAPI..TAPI...TAPI!!!!!!
-
-
-
-

Ader SATU jerkk insan yang akuuu mmg x penah say NO!!!!! untuk kua date n merendek2 gtewww...hehehehe...aku plak yang kekadang bagai nak kne sampok hantu plus sawan owang besalin kalo x kua ngan dia....n haruslaaa aku yang menggedik ajak dia kua slauuu..(Ya robbana~gedikkk sunggoh ini owang~) n oang tuhhh haruslaaaaa MOHD IKHWAN...(My EX BOPREN)huhuhu....tetibe akuu tingat diyerr wehhhhh....huwaaaaa!!!!!(stat da meroyan akuuuu...)

(Biler hangen meroyan aku da muler..inilahh hasilnyerrr yer kengkawan sumer~)chowwwwww~

No comments:

Post a Comment